پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: کارگران صنعتی و کشاورزی مازندران از امنیت شغلی مناسبی برخوردار نیستند.

شعارسال : نصرت‌الله دریابیگی امشب در همایش مشترک حزب اسلامی کار و خانه کارگر استان مازندران با عنوان فردای روشن در سالن سرداران این شهرستان، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش در دهه مبارک فجر، اعلام حفظ و حراست جامعه کارگری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران با بیان اینکه دولت با رهنمود‌های به موقع رهبری توانست در برجام موفق شود، افزود: جامعه کارگری با پیروزی برجام به رونق اقتصادی امیدوار است، که در آینده چرخه اقتصاد با دستان کارگران به حرکت درآید.

وی با تاکید بر اینکه جامعه کارگری در دو انتخابات مهم از جمله مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت خواهند کرد، افزود: در انتخابات اگر از داوطلبان جامعه کارگری رد صلاحیت می‌شدند، بازهم جامعه کارگری در این انتخابات شرکت می‌کردند.

دریابیگی با بیان اینکه انتخابات برای جامعه کارگری بسیار مهم است، زیرا تصمیماتی که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسائل گوناگون انجام می‌شود، بسیار حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: کارگران در واحدهای صنعتی و کشاورزی استان مازندران، از امنیت شغلی مناسبی برخوردار نیستند.

دریابیگی ادامه داد: کارگران در واحدهای تولیدی مجبور به امضای قراردادهای کوتاه‌مدت هستند، که این امر برای آنها مشکلات بسیاری را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه تعطیل شدند، اضافه کرد: به دلیل تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی در کشور، آمار بیکاری افزایش یافت، و با وجود لغو تحریم‌های موجود امیدواریم مشکلات بیکاری برطرف شود.

دریابیگی با تاکید بر اینکه انتظار داریم از کار و تولید حمایت شود، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای توسعه اقتصادی گام‌های موثری بردارند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران در پایان گفت: مشکلات عدالت اجتماعی، بازنشستگان، کارگران و اقشار مختلف جامعه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی برطرف شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دریا ، تاریخ انتشار دوشنبه 19 بهمن 1394 ، www.daryanews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین