پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
جنبش حماس از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا از دل بستن به آمریکا درخصوص روند سازش دست برداشته و از گزینه ملت فلسطین در مقاومت در برابر اشغالگری به طور کامل جانبداری کند.

شعارسال: اسامه حمدان از رهبران حماس در گفت وگو با خبرگزاری "قدس پرس" تصریح کرد: تصمیم دونالد ترامب رئیس جمهور آمریکا در اعتراف به قدس به عنوان پایتخت اشغالگران و آغاز روند انتقال سفارت کشورش به آنجا، خللی در برداشت و اراده ملت فلسطین و پایبندی آنها به سرزمین خود و در صدر آن شهر قدس ایجاد نخواهد کرد.

وی با اشاره به نشست اخیر شورای مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین گفت: این نشست در سطح مورد نظر نبود. ما تلاش زیادی کردیم که پیش از آن نشستی مشورتی برای تعیین سقف و توقف هماهنگی امنیتی (تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم اسرائیل) و بازگشت به مقاومت برگزار کنیم اما این امر میسر نشد.

حمدان تاکید کرد: دل بستن به آمریکا ریسکی است که نمی تواند سودی در بر داشته باشد. تلاش برای پیدا کردن جایگزینی برای آمریکا نیز گزینه ای عاقلانه نیست لذا پیام ما به عباس این است که از گزینه ملت و مقاومت خود جانبداری کند زیرا در این صورت، هرگز شکست نخواهد خورد.

وی تاکید کرد: تکیه به گزینه مقاومت، واقعی و جدی است. در نهایت امر، کسی نمی تواند چیزی را بر ملت فلسطین تحمیل کند که این ملت آن را نمی خواهد.

حمدان همچنین خواهان پایبندی جنبش فتح به اجرای توافقنامه های آشتی ملی در فلسطین شد و رفتار دولت وفاق و محمود عباس را باعث به مانع خوردن تلاش های آشتی ملی دانست.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 6 بهمن 1396 ، کدخبر: 1638449 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین