پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
رسانه وابسته به حزب الله لبنان پیام تصویری را در واکنش به اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تأسیسات نفتی و گازی در آب‌های منطقه‌ای لبنان برای این رژیم فرستاد.
شعارسال: حزب الله لبنان در این پیام با عنوان "ای صهیونیست‌ها تأسیسات‌تان را هدف قرار خواهیم داد" تصاویری را از تأسیسات نفتی تحت مدیریت اسرائیل در آب‌های خاورمیانه و تصاویری را از موشک‌های زمین به دریای حزب الله در اشاره به قدرتش برای هدف قرار دادن این تأسیسات منتشر کرد.

در این ویدیو سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سال ۲۰۱۱ آمده است که گفته بود: هر کسی که تأسیسات نفت و گاز در آب‌های منطقه‌ای لبنان را هدف قرار دهد تأسیساتش را هدف قرار می‌دهیم و او (دشمن) می‌داند که لبنان قادر به انجام دادن این کار است.

در این پیام که در توییتر نوشته شده بود، بر اجماع لبنان بر حق این کشور درباره منابع نفتی تأکید شده است. در این پیام که با امضای سید حسن نصرالله است، آمده: هرگز از هیچ کدام از حقوق لبنان درباره آب‌های منطقه‌ای و منابع نفتی کوتاه نخواهیم آمد.

این پیام به دو زبان عربی و عبری منتشر شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 18بهمن 1396 ، کدخبر: 752939، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین