پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر در استان اردبیل دو هزار پروژه نیمه‌تمام وجود دارد که اولویت اصلی بر تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد است.

شعارسال: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر در استان اردبیل دو هزار پروژه نیمه‌تمام وجود دارد که اولویت اصلی بر تکمیل پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد است.

داود شایقی صبح امروز در بازدید از ساختمان گمرک آزادلوی گرمی اظهار داشت: تقویت حوزه صادرات و رفع موانع در این زمینه براساس تاکیدات استاندار باید در اولویت قرار گیرد تا گمرکات مرزی استان اردبیل به شکل واقعی فعال و زمینه تقویت تبادلات تجاری با کشورهای همسایه فراهم آید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان اردبیل دو هزار پروژه نیمه‌تمام وجود دارد که درصد پیشرفت و اولویت تکمیل و افتتاح آنها به استاندار اردبیل در یک برنامه جامع ارائه شده است، تصریح کرد: قرار است با انتخاب پیمانکاران و تزریق منابع مالی بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها در سال آینده فعال شده و امکان تکمیل و بهره‌برداری از آن فراهم شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: امسال در توزیع اعتبارات و در شورای برنامه‌ریزی اولویت اصلی بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت 80 درصد گذاشته شده که امیدواریم نتایج آن را در سال آینده بهتر شاهد باشیم.

شایقی گفت: 40 درصد پروژه‌های در دست اجرای استان اردبیل از میزان پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند و حتی برخی از پروژه‌ها براساس تبصره 27 قانون واگذاری پروژه‌های استانی به بخش خصوصی و پیمانکاران بومی واگذار می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به الزام دستگاه‌های اجرایی به استفاده از اسناد خزانه بیان کرد: ما خوشحال هستیم که این رویه در ادارات و دستگاه‌های اجرایی جا افتاده به طوری که بخش عمده‌ای از منابع عمرانی ادارات به شکل اسناد خزانه تامین می‌شود.

وی در مورد بازدیدهای مستمر استاندار اردبیل از پروژه‌های متعدد و با رویکرد توسعه‌ای و اشتغال زا اظهار کرد: بیشترین تاکید استاندار اردبیل بر جذب منابع ملی است تا دستگاه‌های اجرایی بتوانند با استفاده از این منابع پروژه‌ها را در کوتاه‌ترین زمان تکمیل و به بهره‌برداری برسانند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با پیگیری و سرکشی‌های مستمر به پروژه‌های نیمه‌تمام این پروژه‌ها جان دوباره گرفته و تکمیل آن ها در اولویت جدی قرا دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1396، کدخبر: 1639071، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
تو استان آذربایجان خبر خونده بودم که قراره تموم پروژه های نیمه تموم، تموم بشن! خداکنه گذر اون استان دار به اردبیل هم برسه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین