پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: بعد از جلسات پی در پی توانستیم تکمیل راه آهن اردبیل را در اولویت برنامه های سال آینده دولت قرار دهیم.

شعارسال: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: بعد از جلسات پی در پی توانستیم تکمیل راه آهن اردبیل را در اولویت برنامه های سال آینده دولت قرار دهیم.

داوود شایقی صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل تصریح کرد: این پروژه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به دلیل عدم تامین تاکنون به اتمام نرسیده است.

وی افزود: پنج مرتبه با آقای نوبخت جلسه داشتیم و بعد از پیگیری های متعدد در نهایت این پروژه در اولویت پروژه های سال آینده دولت قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ادامه داد: اعتبار سال جاری پروژه به صورت کامل تخصیص یافته و اعتبار سال آینده نیز با افزایش همراه است.

به گفته شایقی با توجه به تعهد دولت برای اتمام سه ساله این پروژه ضروری است سالانه ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شود.

وی تاکید کرد: مشارکت شرکت توسعه زیرساخت در حال بررسی است و امید می رود با تامین اعتبار تا سه سال آینده این پروژه به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم اردبیل به بهره برداری برسد.

شایقی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار بیکاری در استان اشاره کرد و بیان داشت: در سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، ۶۵ هزار نفر بیکار شناسایی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اذعان به اینکه ۳۶ درصد از بیکاران فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند، ادامه داد: ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در سال آینده در استان پیش بینی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای پروژه ها و مشارکت ادارات این تعداد فرصت شغلی ایجاد شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19 اسفند 1396، کدخبر: 4247682، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
واقعا از ته دلم امیدوارم که تا سال اینده این طرح تکمیل بشه وگرنه به طور کلی مردم دیگه اعتمادشونو از دست میدن به دولت
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین