پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل گفت: از محل فاینانس داخلی امسال مبلغ دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر به پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه تزریق می‌شود.
شعار سال : اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در دیداری که با مدیرکل اعتباری بانک مرکزی در روزهای اخیر داشتم درخواست مجوز پرداخت اعتبار سال 98 پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه از محل فاینانس داخلی ارائه شد و در این زمینه مساعدت لازم در این زمینه نجام شد.

وی بیان کرد: دو هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار دیگر از محل فاینانس داخلی برای پروژه راه‌آهن اردبیل درخواست شد که مقرر شد پس از بررسی و اعلام میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه، مجوز پرداخت این میزان اعتبار صادر شود تا شاهد تسریع در عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اعتبارت اختصاص یافته به پروژه راه‌آهن اردبیل از محل فاینانس داخلی گفت: تاکنون از این محل دو هزار و 500 میلیارد ریال برای اجرای راه‌آهن اردبیل تخصیص یافته و پرداخت شده است که امیدواریم با تزریق اعتبارات درخواست شده بتوانیم شاهد شتاب هر چه بیشتر در روند اجرای این پروژه حیاتی و مهم برای استان باشیم.

بهنام‌جو در مورد دیگر دستاوردهای دیدار با مدیرکل اعتباری بانک مرکزی تصریح کرد: در کنار اختصاص اعتبار برای پروژه راه‌آهن، در زمینه پرداخت تسهیلات مورد نیاز چندین پروژه مهم و در دست اقدام در سطح استان نیز مباحثی مطرح و موافقت برای پرداخت این اعتبارات صادر شد.

وی تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های توسعه‌ای و عمرانی در اردبیل را از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و افزود: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز در زمینه بهره‌برداری از پروژه‌های در حال اجرای مهم استان گام‌های جدی را برداشته و زمینه برای آبادانی و عمران هر چه بیشتر را در منطقه فراهم آوریم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  تسنیم،تاریخ انتشار:13خرداد 1398،کدخبر:2025310،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین