پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
سازمان هواشناسی هشدار داد: با کاهش شدید دما در نیمه شمالی کشور، احتمال ریزش بهمن در جاده‌های کوهستانی پیش بینی می شود .

شعارسال : سازمان هواشناسی اخطار داد: با توجه به کاهش شدید دما در نیمه شمالی کشور طی امشب و صبح روز دوشنبه یخ زدگی در معابر عمومی و جاده های بین شهری و احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برفگیر جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

همچنین در این اخطاریه آمده است: به شهروندان گرامی توصیه می شود از سفر غیرضروری در مناطق شمالی کشور، خودداری کرده و در صورت لزوم از تجهیزات زمستانی و بخصوص زنجیر چرخ استفاده کنند.

به دلیل کاهش شدید دما در غالب نقاط کشور و ماندگاری آن تا صبح چهارشنبه مدیریت در بهینه سوخت و انرژی به‌ویژه مصرف گاز جهت اجتناب از افت فشار در شبکه گازرسانی توصیه می شود.

با توجه به افت دما به زیر صفر و عدم ذوب برف، بار برفی سنگین روی درختان موجب شکستن شاخه های آنها می شود. توصیه می‌شود در اسرع وقت شهرداری‌ها و هموطنان عزیز با تکان دادن درختها انباشته از برف نسبت به سبک کردن بار روی آنها اقدام کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:8 بهمن 1396، کدخبر: 6416086،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نانا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
خبر فوقالعاده ای بود و انشااله بی ابی را جبران کند به لطف خدا تهران هم برف خوبی اومد
ن.ف۸۳
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین