پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
عضو فراکسیون امید در مجلس گفت: ایالات متحده بیشترین منفعت را از اختلاف بین کشور های خلیج فارس برده و هدف آمریکا، فروش تسلیحات بیشتر به کشورها و برهم زدن توازن بین کشورها می باشد.

شعارسال:عضو فراکسیون امید در مجلس گفت: ایالات متحده بیشترین منفعت را از اختلاف بین کشور های خلیج فارس برده و هدف آمریکا، فروش تسلیحات بیشتر به کشورها و برهم زدن توازن بین کشورها می باشد.

جلال میرزایی در خصوص طرح خرید سامانه دفاعی اس 400 توسط قطر از روسیه گفت :علی القاعده هر کشوری برای دفاع از امنیت خود نیازی به اجازه از کشور های دیگر ندارد و قطر هم از این مستثنی نیست و خرید سامانه های دفاعی اس 400 قطر از روسیه در همین راستا است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی افزود : طی اتقافات چند وقت اخیر کشور قطر از سوی کشور های حاشیه خلیج فارس به ویژه رژیم سعودی متحمل تهدیدات فراوانی شده و ناچارا برای مقابله با این تهدیدات تصمیم به خرید سامانه های دفاعی گرفته است.

عضو فراکسیون امید در مجلس ادامه داد: ایالات متحده بیشترین منفعت را از اختلاف بین کشور های خلیج فارس برده و هدف آمریکا، فروش تسلیحات بیشتر به کشورها و برهم زدن توازن بین کشورها می باشد.

وی افزود: خرید سامانه های دفاعی توسط قطر از روسیه این پیام را به آمریکا می رساند با وجود اینکه ایالات متحده در اختلاف بین قطر و رژیم سعودی، به طرف سعودی تمایل بیشتری دارد، می تواند روسیه را وارد بازار فروش تسلیحات در منطقه خاورمیانه کرده و به یکه تازی آمریکا درمنطقه پایان دهد.

این نماینده مجلس در دوره دهم اضافه کرد: با وجود اینکه مقامات سعودی و آمریکا واکنش منفی نسبت به این خرید نشان دادند ولی آنها به امر وافق هستند که دامن زدن به اختلافات، مشکلات بیشتری را برای آنها و منطقه ایجاد می کند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه طی چند وقت اخیر اختلافات سیاسی بین قطر وکشورهای خلیج فارس بویژه رژیم سعودی وامارات به بالاترین سطح خود رسیده است ولی بروز جنگ میان این کشور ها امری ناشدنی است چراکه آتش این جنگ نه تنها دردی از آنها دوا نمی کند ،بلکه باعث نابودی تمام زیرساخت ها و منافع آنها می شود و در این بین تنها کشوری که بالاترین منفعت را در این اختلافات بدست می آورد بطور قطع ایالات متحده خواهدبود.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار8بهمن 96،کد خبر: 367896، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یلدا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
چرا به ایران یه مدل قدیمی ش رو فروخت روسیه؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین