پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۷۶۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
متن بیانیه کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز
شعار سال: بیانیه کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز
به نام خداوند جان و خرد
در روز های گذشته شاهد برخورد های ناشایست_با تعدادی از همکاران فرهنگی و اعضای کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز بودیم.
به خاطر داریم که همکاران ما به دفعات به صورت تلفنی توسط نهاد هایی احضار شده و آن ها ضمن حضور به موقع به سوالات مطرح شده پاسخ داده اند.
اما یورش_لباس_شخصی ها به منزل همکارانی که عمر خود را وقف آموزش کودکان این مرز وبوم نموده و دستگیری و بازداشت غیر قانونی به مدت 10 الی 14 روز نه در شٱن جامعه فرهنگی و نه شایسته نهاد عمل کننده می باشد.
متاسفانه در اقدام دیگری بعد از احضار تلفنی یکی از همکاران و مراجعه ایشان به "نهاد زیر مجموعه دولت تدبیر و امید" مورد ضرب_و_شتم قرارگ و یک روز بعد از آن به جای حمایت اداره آموزش و پرورش شهرستان از حقوق تضیع شده همکار، ابلاغ " مدیریت مدرسه" ایشان هم به حالت تعلیق در می آید.
کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز این اقدامات شتاب زده و هیجانی با جامعه فرهنگیان را شدیدا محکوم نموده و خواهان پایان دادن به این گونه رفتارها و ایجاد فضای امن و خارج از تنش برای فعالیت آموزشی همکاران فرهنگی است.
ضمنا در صورت تکرار این رفتارها حق هر گونه اعتراض در چهارچوب قانون اساسی را برای خود و جامعه فرهنگیان لازم می دانیم.
کانون صنفی فرهنگیان الیگودرز
۹۶/۱۱/۶
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صدای معلمان، تاریخ انتشار 6 بهمن 96، کد مطلب: - ، www.sedayemoaleman.vafablog.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین