پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۸۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
براساس آمار گمرک در هشت ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۹۴۱ تن بیل و کلنگ از ۱۰ کشور جهان به ویژه چین وارد ایران شده است.

شعارسال: آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی هشت ماهه نخست سال جاری، حاکی از آن است که در این مدت حدود ۹۴۱ تن بیل، بیلچه، کلنگ و شن کش از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم بیل و کلنگ به کشور، یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۱۹۹ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۵ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۷۷۰ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

بیل و کلنگ از چه کشور‌هایی وارد شد؟

گفتنی است بیل و کلنگ‌ها در هشت ماهه نخست سال از ۱۰ کشور آلمان، امارات متحده عربی، ایتالیا، تایوان، ترکیه، جمهوری چک، جمهوری کره، چین، ژاپن و فرانسه وارد ایران شده است.

در این میان اولین و بزرگترین صادرکننده بیل و کلنگ به ایران، چین با صادرات ۶۹۵ تن در هشت ماهه نخست سال بوده است که یک میلیون و ۲۲۰ هزار و ۸۳۱ دلار درآمد ارزی نصیب خود کرده است.

بعد از چین، امارات متحده عربی دومین صادرکننده بیل و کلنگ به ایران بوده است که در مدت ذکر شده درآمد ۱۸۳ هزار و ۵۵۷ دلاری را به خود اختصاص داده است.

همچنین کشور ژاپن با صادرات ۵۰ تن بیل و کلنگ به ایران ردیف سوم کشور‌های صادرکننده قرار دارد که در هشت ماهه نخست سال درآمد ۱۵۴ هزار و ۲۳۰ دلاری را کسب کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 17دی1396 ، کدخبر: 6390721 : www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
بیل و کلنگ دیگه آخه چی هست که بخوایم از چین وارد کنیم ، تا کی این همه ارز باید از کشور خارج شه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین