پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از همکاری کانون سردفتران اسنادرسمی و دفتریاران استان بوشهر درطرح تعویض اسناد دفترچه‌ای به کاداستر و همچنین تقاضای صدور اسناد مالکیت به دفاتر اسناد رسمی خبر داد .

شعارسال: مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از همکاری کانون سردفتران اسنادرسمی و دفتریاران استان بوشهر درطرح تعویض اسناد دفترچه‌ای به کاداستر و همچنین تقاضای صدور اسناد مالکیت به دفاتر اسناد رسمی خبر داد .

اصغر پیرهادی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دفاتر اسناد رسمی به عنوان پیشگامان خصوصی‌سازی، همواره بخش قابل توجهی از مسئولیت‌های اعتباربخشی به مالکیت و رسمیت دادن به عقود و تعهدات و معاملات حقوقی آحاد اشخاص حقیقی و حقوقی را در اقصی نقاط کشور بدون آن که هزینة قابل توجهی را بر قوه قضائیه تحمیل نماید، برعهده دارند.

وی افزود: بر این اساس در تسریع به ارائه خدمات ثبتی و تحقق قانون و آیین‌نامه حدنگار(کاداستر) تاپایان سال1398 با عنایت تبصره 3 ماده 9 آیین‌نامه و سیاست‌های سازمان ثبت اسناد و املاک در برون‌سپاری خدمات ثبتی، با عقد تفاهم‌نامه با کانون سردفتران و دفتریاران ، همکاری تعویض اسناد دفترچه ای به کاداستر و همچنین تقاضای صدور اسناد مالکیت به این دفاتر واگذار شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر تصریح کرد: به حول و قوه‌الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری، برای اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و واگذاری امور مردم به مردم بدون تردید دفاتر اسناد رسمی، به عنوان موفق‌ترین مجموعه در بخش خصوصی کشور را می‌توان از شایسته‌ترین مراجع در اجرای سیاست‌های کاهش تصدی‌گری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و به خصوص بهینه‌سازی و استفاده از حداکثر بهره‌وری سازمانی اعم از منابع انسانی و امکانات و تجهیزات دانست.

پیرهادی با اشاره به مزایای این طرح، بیان داشت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال 1396 اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال، عملیاتی‌کردن طرح تکریم‌ارباب رجوع، حذف مراجعان حضوری ارباب رجوع به واحدهای ثبتی، ارتقاء بهره‌وری، سلامت اداری و تسریع در پاسخ‌گویی، صرفه‌جویی در وقت و مصرف سوخت و کاهش سفرهای غیر ضروری، هزینه های مترتبه، آلودگی هوا و ترافیک و ارتقاء ایمنی شهر، از جمله مزایای طرح قبول تقاضای صدور اسناد مالکیت از طریق دفاتر اسناد رسمی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر هزینه های طرح فوق را به شرح ذیل اعلام کرد: هزینه تعرفه انجام امور خدمات اعم از اخذ درخواست و مدارک بازدید محل تهیه نقشه و توزیع و پست و تحویل سند درب منزل در سال1396 مبلغ 350 هزار ریال، هزینه‌های قانونی ثبتی طبق قوانین و مقررات موضوعه برای هر سند در سال1396 505 هزارریال است.

عضو شورای قضایی و پیشگیری از وقوع جرم استان بوشهر افزود: مردم شریف استان بوشهر می‌توانند شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده با شماره تلفن 1198 تماس گرفته و یا مدارک و مستندات خود را به شماره تلفن 33330834 فاکس نمایند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1396، کدخبر: 13961118000510، www.bushehr.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
انشالله که مزیت های این طرح هرچه زودتر برای همه معلوم شود و چنین پروژه هایی با قوت بیشتری اجرا شوند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین