پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۶۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۶
مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک خراسان شمالی با اشاره به کاهش بودجه این سازمان در سال 97 گفت: شاهد روند بسیار کند در امور زیربنایی کاداستر هستیم و ازنظر ملزومات اداری زیرساخت‌ها نیز در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌بریم.

شعار سالعلی‌اصغر اسدی اظهار کرد: در سال 96 مبلغی بالغ‌بر 99 میلیارد ریال توسط دوایر ادارات ثبت‌اسناد و املاک استان برای دولت کسب درامد و به خزانه دولت واریزشده است.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان ادامه داد: با تلاش مجموعه همکاران و ارائه راهکارهای مناسب درآمدی برای سازمان، اداره کل موفق به نتایج مطلوب کسب درآمد برای خزانه و به سهم خود و سرعت بخشیدن به درآمدهای سازمانی شده است اما متأسفانه باوجود درامد زا بودن این سازمان، در لایحه بودجه پیشنهادی 1397 دولت، اعتبارات این سازمان نسبت به سال گذشته کاسته و درامد این سازمان حتی از منابع کاداستر نیز کاهش داده‌شده است و شاهد روند بسیار کند در امور زیربنایی کاداستر گردیده است و ازنظر ملزومات اداری زیرساخت‌ها نیز در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌بریم.

وی افزود: آمار درآمدی نشان‌دهنده آن است که در سال گذشته این اداره کل نسبت به مدت مشابه خود در سال 95 رشد 22 درصدی داشته است و شاید بتوان گفت این اداره کل ازجمله ادارات موفق در ارائه طرح، برنامه و راهکار درآمدی برای استان بوده است.

اسدی اظهار امیدواری کرد: با حمایت مسئولین استانی و اختصاص منابع مالی مناسب و تلاش‌های مجموعه همکاران در سطح استان بتوانیم زحمات این عزیزان را جبران به اهداف تعیین‌شده از سوی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور دست‌یابیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 24 فروردین 97، کدمطلب:۱۳۹۷۰۱۲۴۰۰۰۰۲۳ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
شاید بتونید از منابع مالی خصوصی هم در کارهای خود استفاده کنید
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
باید با سازمان بندی وبرنامه ریزی به سمت اجرایی شدن امور پیش بریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین