پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
جانشین فرمانده قرارگاه ثارا...(ع) با بیان این که فرد مهاجم به نهاد ریاست جمهوری در بازداشت و تحت درمان است، گفت: «طبق تحقیقات اولیه فرد مهاجم به نهاد ریاست جمهوری سیاسی نبود و وابستگی سیاسی ندارد.»

شعارسال: جانشین فرمانده قرارگاه ثارا...(ع) با بیان این که فرد مهاجم به نهاد ریاست جمهوری در بازداشت و تحت درمان است، گفت: «طبق تحقیقات اولیه فرد مهاجم به نهاد ریاست جمهوری سیاسی نبود و وابستگی سیاسی ندارد

 ساعت ۱۱ روزدوشنبه گذشته فردی کفن‌پوش در تلاش بود با قمه از گیت‌های نهاد ریاست‌جمهوری بگذرد اما با اخطار نیروهای حفاظت نهاد مواجه شد و با تیراندازی ماموران به پایش از ادامه مسیر بازماند.

دراین باره سردار اسماعیل کوثری که شب گذشته با خراسان گفت و گو می کرد، توضیح داد: روز دوشنبه گذشته فردی که کفن پوشیده و مسلح به قمه هم بوده به زور و با فریاد قصد ورود به نهاد ریاست جمهوری را داشته است . در مرحله اول ماموران به گمان این که او انتحاری است پاهای فرد مهاجم را هدف قرار می دهند و فرد مهاجم از دو پا مجروح می شود.

سردار کوثری افزود: وقتی ماموران به بالای سر فرد مهاجم می رسند پس از بازرسی بدنی متوجه می شوند که او به چندین چاقو و قمه های بزرگ مسلح است.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارا...(ع) در ادامه اضافه کرد: فرد مهاجم هم اکنون در بازداشت و در حال مداواست و به دلیل این که در حال مداواست امکان بازجویی دقیق پیش نیامده است اما در بازجویی های مقدماتی مشخص شده که این اقدام جنبه سیاسی نداشته و او به هیچ گروه سیاسی وابسته نیست. البته اطلاعات دقیق تر پس از مداوا از وی کسب خواهد شد.

این مقام مسئول گفت که فرد مهاجم کمتر از 30 سال دارد.

کوثری تصریح کرد : البته سلامت روانی فرد مهاجم هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت و همان طور که گفتم این ها نتایج تحقیقات اولیه است و قطعی نیست.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارا...(ع) در این باره که گفته می شود این فرد توانسته است از گیت اول عبور کند، تاکید کرد: نه این گونه نبوده است. فرد مهاجم از غرب نهاد ریاست جمهوری در پاستور که تا در اصلی فاصله زیادی دارد در حال حرکت بوده و از همان ابتدا با حالت تهاجمی می خواسته از ماموران حفاظت عبور کند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارا...(ع ) در پاسخ به این سوال که وظیفه حفاظت از نهاد ریاست جمهوری به عهده چه نهادی است، تاکید کرد: حدود 38 سال است که مسئولیت حفاظت از نهاد ریاست جمهوری به عهده سپاه حفاظت است.

وی تاکید کرد: نیروهای سپاه با قدرت طبق وظیفه که توسط شورای عالی امنیت ملی تعیین شده با هرگونه اقدامات از این دست برخورد خواهد کردند. سپاه حفاظت وظیفه دارد که از همه شخصیت های تعیین شده حفاظت کند و خوشبختانه حوادثی از این دست بسیار بسیار کم داشته ایم .

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  انتخاب ، تاریخ انتشار: 18بهمن 1396 ، کدخبر: ۳۹۲۳۸۶،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
اگه انگییزه سیاسی نداشت پس به چه دلیل بی هدف حمله کرد؟ مطمئنا یه چیزی بوده دیگه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین