پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۷۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۶
روزنامه الجزایری «الخبر» در گزارشی در مورد سرنگون شدن یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی نوشت: پس از آنکه صهیونیست ها آزادانه در آسمان منطقه جولان می دادند، پدافند هوایی سوریه، یک فروند جنگنده آن ها را سرنگون کرد و با این اقدام، معادلات آن ها را بر هم زد و باعث وحشت شدید صهیونیست ها شد.

شعارسال: الخبر افزود: مقابله پدافند هوایی سوریه با تجاوزات صهیونیست ها و هدف قرار دادن و سرنگون کردن جنگنده اف-16 آن ها در داخل خاک سوریه تحولی راهبردی است و سوریه با این اقدام، پاسخ صریحی به صهیونیست ها داد، سوری ها با این اقدام این پیام را به صهیونیست ها رساندند که ورود دشمنان به آسمان سوریه در آینده ممنوع یا حداقل پرهزینه است.
الخبر در ادامه نوشت: بر اساس اطلاعات میدانی موجود، پدافند هوایی سوریه در جنوب این کشور با موشک های سام-5 این هواپیما را هدف قرار داد و این در حالی است که برخی می گویند سوریه به تازگی سامانه پدافند هوایی جدیدی از روسیه خریداری کرده است و با آن این هواپیما را هدف قرار داد.
این روزنامه الجزایری در ادامه نوشت: پاسخ اخیر سوری ها به صهیونیست در حقیقت حامل این پیام آشکار بود که اصول بازی تغییر کرده است و حریم هوایی سوریه به برکت حمایت های ایران از این کشور و همچنین هماهنگی های سوریه با روسیه امن تر شده است و البته این باعث نگرانی صهیونیست ها است به ویژه اینکه موشک های سوری موفق شده است چند موشک شلیک شده از دریا را نیز هدف قرار دهد .
الخبر در ادامه نوشت: رژیم صهیونیستی در این میان همانند گذشته که حزب الله لبنان را در سوریه متهم می کرد، اکنون تلاش می کند ایران را نیز درگیر این ماجرا کند و ادعا می کند اقدام به رهگیری یک هواپیمای بدون سرنشین ایرانی کرده است.
'
صهیونیست ها بارها به سوریه حمله کرده ا ند اما سرنگونی یک جنگنده این رژیم اتفاقی مهم است ، سرنگونی این جنگنده و توانایی و قدرت پدافند هوایی سوریه باعث ناراحتی شدید و وحشت رژیم صهیونیستی شده است و به همین دلیل صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی و بلندی ها ی جولان(تحت اشغال صهیونیست ها) حالت فوق العاده اعلام کرده اند.'
الخبر در پایان نوشت: صهیونیست ها این روزها بسیار نگران اند زیرا از یک سو داعش در سوریه در حال از بین رفتن است و از سوی دیگر قدرت ایران در منطقه در حال افزایش است و سوریه نیز کم کم در حال فارغ شدن از مبارزه با گروه های تروریستی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1396، کدخبر: 82827928، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
سوریه آبروی نیروی هوایی اسراییل در جهان رو برد با این اقدام شجاعانه ش
ا.ح75
ناشناس
Netherlands
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
این اقدام سوریه نشان از عزم جدی این دولت برای مبارزه با دشمن خارجی دارد ، و همچنین نشان دهنده این است که سوریه برای دفاع از خود به اجازه کسی نیاز ندارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین