پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۳۱
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
سلطانی فر در نشست مدیران کل استانها از تمامی مدیران سازمان میراث فرهنگی خواست با توجه به شرایط جدید کشور، تلاش جدی و گسترده ای برای رونق صنعت گردشگری و احیاء میراث فرهنگی کشور داشته باشند.

شعارسال: مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نشست مدیران کل استانی و معاونین سازمان گفت: حرکت و سمت‌گیری مناسب در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین استفاده از ظرفیت سایر دستگاهها در این مسیر، از جمله برنامه‌های مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به شرایط و فضای مثبت کشور پس از توافق وین و لغو کامل تحریم‌ها، اضافه کرد: امروز در این فضای جدید، باید برای رضایت مردم و انجام تمامی وظایف و مسئولیتها گام برداریم.

معاون رئیس جمهور با تقدیر از زحمات و تلاشهای مدیران کل استانی سازمان میراث فرهنگی، تصریح کرد: با توجه به اینکه به ایام تعطیلات نوروز نزدیک می شویم، فعالیتهای ستاد هماهنگی خدمات سفر در تمام کشور باید با همکاری و هم‌افزایی تمامی دستگاههای عضو و با جدیت بیشتری دنبال شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: زمینه کار و فعالیت فراهم است و باید با عزم و اراده، از تمامی ظرفیتها، منابع و امکانات موجود در مسیر رشد و توسعه گردشگری، احیاء و حفاظت از میراث فرهنگی و ترویج و تولید صنایع دستی استفاده کنیم.

سلطانی فر در پایان افزود: نظارت و کنترل سطح خدمات ارائه شده توسط تاسیسات گردشگری وظیفه حاکمیتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و در راستای حفظ حقوق مردم و گردشگران است که با جدیت در تمامی استانها دنبال می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری موج، تاریخ انتشار: 29بهمن1394، کدخبر: 23340: www.mojnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین