پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: در زمینه پیشرفت تشکیل تشکل ها در موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه و مدارس چندان موفق نبودیم و در اولویت برنامه سال 97 است.

شعار سال: سردار علی قاسمی در نشست شوراي استاني ستاد امر به معروف و نهي از منكر خراسان جنوبي که شب گذشته با حضور نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي برگزار شد، اظهارداشت: ستاد استانی امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه برنامه ریزی، پیگیری و هماهنگی را در استان دارد فعال است.

وی با بیان اینکه برنامه جذب، سازماندهی، آموزش، هماهنگی و پیگیری ادامه دارد افزود: در جذب استقبال بی نظیری داشتیم حدود یک هزار و 400 نفر ثبت نام کردند و 800نفر آموزش های امر به معروف و نهی از منکر به نحو لسانی را فرا گرفتند و برای 350 نفر کارت شناسایی صادر شده است.

دبیر ستادامر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه در ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر فعال است افزود: در حوزه مساجد و محلات شوراها فعال است در بازار و اصناف بخشی از شوراها تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در موضوع بکار گیری زمینه فراهم است و گروه هایی آموزش دیدند و آمادگی دارند که در بعضی بخش ها در حال اجرای امر به معروف و نهی از منکر لسانی هستند.

قاسمی با بیان اینکه با حضور اعضا و معاونین ستاد در برخی ادارات ضمن بررسی عملکرد شوراها در امر به معروف و نهی از منکر جلسه هماهنگی انجام شده است گفت: مساجد، اصناف، دانشگاه ها و آموزش و پرورش در اولویت قرار گرفته است و سال آینده در برنامه های پیش رو است که شوراها را تشکیل دهیم.

وی اذعان داشت: در زمینه پیشرفت تشکیل تشکل ها در موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه و مدارس چندان موفق نبودیم .

دبیر ستادامر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه در نشست معاونین بحث های کلان سال 97 را باید پیش بینی کنیم گفت: ستاد استان و شهرستان ها فعال است. امسال ستاد استان با تاخیر برگزار شد که در هر فصلی نتوانستیم جلسه را داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قهستان، تاریخ 26 بهمن 96، کد مطلب: 8989496: www.ghahestan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
امر به معروف به معنای فرهنگ سازیست و این فرهنگ سازی میتواند به تربیت نسلی برای سازندگی کشور ما بسیار موثر و مفید باشد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین