پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
با حکم استاندار بوشهر، عبدالرضا بشیری به عنوان مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر منصوب شد.

شعارسال: با حکم استاندار بوشهر، عبدالرضا بشیری به عنوانمدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری استاندار بوشهر با صدور حکمی، عبدالرضا بشیری را به عنوان مدیر کل جدید دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر منصوب کرد.

در حکم استاندار بوشهر خطاب به مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری بوشهر آمده است:

با عنایت و نظر به مراتب تعهد و تجربه، به موجب این ابلاغ، جنابعالی به عنوان مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی به پست سازمانی شماره110-7منصوب می‌شوید.

ضروری است با بکارگیری همه توان و ظرفیت‌ها، ضمن تعامل موثر با تمام دستگاه‌های ذیربط استان در رسیدگی، ساماندهی مسایل و مشکلات ناشی از حضور اتباع خارجی در استان و ضرورت برنامه‌ریزی جامع و همه جانبه در این خصوص و نیز پیگیری امور مربوط به بازگشت مهاجرین افغانی تدبیر و اهتمام لازم را داشته باشید.

توفیقات روزافزون شما را در راستای تحقق آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های کلی دولت تدبیر و امید از باریتعالی مسئلت می‌کنم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری نسیم جنوب ، تاریخ انتشار خبر 29 بهمن 1394، کدمطلب: 189920، www.nasimjonoub.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین