پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۱۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
استاندار هرمزگان با صدور احکامی سرپرست دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري هرمزگان و سرپرست فرمانداري شهرستان ابوموسي را منصوب کرد.

شعار سال: طی حكمي ابراهيم فرهادي نيا به سمت سرپرست دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري هرمزگان منصوب شد . در متن حكم دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان خطاب به ابراهيم فرهادي نيا به آمده است :

"با عنايت به سوابق و تجارب مفيد جنابعالي، به موجب اين حكم به سمت سرپرست دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري منصوب مي شويد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و در چارچوب وظايف قانوني در اجراي منويات مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) و تحقق اهداف و برنامه هاي دولت تدبير و اميد موفق و مويد باشيد. توفيق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از درگاه احديت مسئلت مي نمايم . "

ابراهيم فرهادي نيا پيش از اين معاون دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري هرمزگان بود و سوابقي همچون معاون فرمانداري بندرلنگه و بخشدار كيش را در كارنامه دارد . پيش از اين عليرضا پاكدامن مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري هرمزگان بود.

همچنین سيد عبدالمحمد سجادي با حكم استاندار هرمزگان به سمت سرپرست فرمانداري شهرستان ابوموسي منصوب شد.

استاندار هرمزگان در اين حكم خطاب به سيد عبدالمحمد سجادي آورده است :

"با عنايت به سوابق و تجارب مفيد جنابعالي، به موجب اين ابلاغ به سمت سرپرست فرمانداري شهرستان ابوموسي منصوب مي شويد.

اميد است با همكاري و هماهنگي كليه مديران با رعايت اعتدال گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران موفق و پيروز باشيد . "

سيد عبدالمحمد سجادي پيش از اين مديركل پدافند غيرعامل استانداري هرمزگان بود . همچنين محمد سعيدي پيش از اين فرماندار شهرستان ابوموسي بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج فارس ، تاریخ انتشار 4 تیر 96، کد مطلب: 964-2385-5:www.khalijefars.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین