پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۹۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: هرمزگان از چنان ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف برخوردار است که توجه به آن می‌تواند دستاوردهای فراوانی برای کشور داشته باشد.

شعار سال: حسین هاشمی تختی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع جاسم جادری و معارفه فریدون همتی به عنوان استاندار جدید هرمزگان که در سالن شرکت گاز هرمزگان و با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: مردم هرمزگان مردم نجیبی هستند و در طول همه سال‌های بعد از انقلاب، حامی و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و در این راه مجاهدت‌های فراوانی داشته‌اند.

وی افزود: انتظار مردم استان هرمزگان این بود که از ظرفیت نیروی انسانی درون استان به عنوان شخص اول دولت در هرمزگان (استاندار) استفاده شود که این گونه‌ نشد اما با این حال ما حمایت مجمع نمایندگان استان هرمزگان از آقای همتی را اعلام می‌کنیم و تمام توان خودمان را به کار خواهیم گرفت که همراهی عملی با استاندار جدید داشته باشیم تا بتوانیم باری از دوش مردم برداشت.

نماینده مردم بندرعباس ادامه داد: مردم هرمزگان احساس می‌کنند که در موازانه قدرت در کشور قرار ندارند و ما به طور جد از آقای وزیر کشور و دولت انتظار داریم که از ظرفیت نیروهای استان هرمزگان در مناصب دولتی استفاده بیشتری شود.

هاشمی تختی با بیان این کهاز جادری تشکر می کنم چرا که آنچه در توان داشت، خدمت کرد اما بضاعت هر فرد محدود است و از نکات شاخص وی ایستادگی در مقابل تجزیه پارسیان بود که با مردم در این مسیر همراه شد و البته آسیب‌هایی را نیز دید اما با قدرت در کنار مردم حاضر شد.

وی همین طور عنوان کرد: استان هرمزگان در حوزه تقسیمات کشوری مشکلاتی دارد که ضروری است تا وزارت کشور در خصوص این مشکلات تدبیر کند. منطقهفین هرمزگان حدود 70 سال است که در تقسیمات کشوری ""بخش"" بشمار می‌رود و ارتقا نیافته و این وضعیت را در منطقه شرق هرمزگان و در حوزه هشت‌بندی نیز شاهد هستیم و نقاط مختلفی در استان قرار دارند که در حوزه تقسیمات کشوری در انتظار تصمیم کلان وزارت کشور هستند تا ارتقا پیدا کنند.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان همچنین تصریح کرد: قانون تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد که در برخی از استان‌های کشور وجود دارد باید در هرمزگان نیز اجرایی شود تا مردم از مناطق آزاد موجود در استان خود بهره‌ای برده باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان قزوین)، تاریخ 27 شهریور 96، کد مطلب: 13960627001095: www.qazvin.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین