پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۱۸۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی معتقد است مخالفت با طرح حذف آزمون‌های مدارس خاص، ایستادن مقابل سند تحول بنیادین است.

شعار سال: علی جلیلی، نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی علت اصلی مخالفت نمایندگان مجلس با طرح حذف آزمون از مدارس خاص را اطلاعات اندک برخی از نمایندگان مجلس از این طرح دانست و تصریح کرد: بعضی از نمایندگان به طور کامل به این مساله واقف نیستند. بنده فکر می‌کنم دوستان ما در مجلس ناخواسته در مقابل سند تحول بنیادین ایستاده‌اند. البته اگر این طرح ابتدا به صورت پژوهشی مطرح و سپس وارد فاز اجرا می‌شد، نمایندگان مجلس نیز از این طرح آگاه و به طور حتم از آن حمایت می‌کردند.
وی ادامه داد: سند تحول بنیادین نظام آموزشی می‌گوید باید در دوره ابتدایی نظام آموزشی به صورت توصیفی باشد، اما سیستم آموزشی ما به گونه‌ای است که بار آزمون‌ها و کلاس‌های آموزش تست‌زنی روز به روز بیشتر می‌شود که این روند صریحا متضاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

جلیلی اجرای این طرح را برای نظام آموزشی مفید دانست و افزود: آموزش و پرورش اقدامات بسیار خوبی در زمینه حذف این آزمون‌ها انجام داده است و این اقدامات باید تا حصول نتیجه نهایی پیگیری شود.

وی در پایان تصریح کرد: اگر ما احساسات و ندای قلبی اولیای دانش آموزان را بشنویم و مشکلات روحی دانش‌آموزان را که متاثر از فضای کنونی است، درک کنیم، قطعا با نظام آموزشی فعلی که مبتنی بر سنجش و آزمون است، همراستا نخواهیم شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ 2 اسفند 96، کد مطلب: 800817: www.pana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
حذف ازمون ها در شرایطی خوبه که هیچ مدرسه غیر انتفاعی نداشته باشیم و همه دولتی باشند.نه در شرایطی که در برابر این تعداد عظیم مدارس غیر انتفاعی درجه 1 گران و اینهمه مدارس دولتی ضعیف بیایم تنها مدارسی که با هزینه کم کیفیت اموزشی خوب میدن رو برداریم
ا.ف75
ناشناس
Sweden
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
بابا دیگه سر ازمون کنکور از استرس کشته دادیم نمی خواین به این مسئله ازمون ها که انقدر مهمه رسیدگی کنید؟؟؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین