پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۱۲۴۷۴
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: با هماهنگی های انجام شده با سرلشکر باقری، فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری به منظور آمایش سرزمینی در دهستان های زادگاه های خود امریه می شوند.

شعارسال: سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در نخستین همایش فناوری های فرهنگی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، افزود: برای آقایانی که کارشناسی ارشد و دکتری دارند با هماهنگی سرلشگر باقری امریه ای تدارک دیده شده است تا به جای سربازی به دهستان زادگاه خود بروند. به طور متوسط هر دهستان ۲۴ روستا دارد که این عزیزان بعد از طی دوره آموزشی که ما برای آنها برگزار می کنیم وظیفه آمایش سرزمینی را دارند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در بخش دیگر سخنانش گفت: متاسفانه در حوزه دانشگاه ها فقط به دنبال دادن و گرفتن مدرک بودیم. اگر آموزش های ما تحقیقاتی و کاربردی بود امروز ۴۲ درصد افراد بیکار جامعه فارغ التحصیلان دانشگاه ها نبودند. وی افزود: فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی و معدن به دنبال کار پشت میزنشینی هستند در حالیکه اگر آموزش آنها کاربردی بود، کار در مزرعه و معدن هم درآمد بیشتری دارد و هم مسئولیت اجتماعی آن کمتر است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تهران پرس، تاریخ انتشار: 30بهمن1396، کدخبر: 192494: www.tehranpress.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین