پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
شهرک خودرویی آبادان در مساحت ۴۵ هزار مترمربع و اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال توسط گروه ساختمانی عبدالباقی به بهره‌برداری رسید.

شعارسال: شهرک خودرویی آبادان در مساحت ۴۵ هزار مترمربع و اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال توسط گروه ساختمانی عبدالباقی به بهره‌برداری رسید.

غلامرضا شریعتی امروز دوشنبه (۷ اسفندماه) در حاشیه آیین افتتاح شهرک خودرویی آبادان، اظهار کرد: هدف اصلی ما ایجاد احساس امنیت در سرمایه‌گذاران است.

وی افزود: منطقه آزاد اروند یکی از فعال‌ترین مناطق در حوزه عمران و اشتغال است و فعالیت‌ها در این منطقه نشان می‌دهد مسیر درستی پیش‌ گرفته شده است.

شریعتی تصریح کرد: تا جای ممکن باید سعی کنیم بروکراسی‌های اداری را به حداقل برسانیم تا سرمایه‌گذار از کار خود دلسرد نشود.

وی، به ایجاد امنیت برای حضور سرمایه‌گذاران در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما ایجاد احساس امنیت در سرمایه‌گذاران است و کلیه ارگان‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های استان همه برای توسعه و گسترش سرمایه‌گذاری، توزیع عادلانه ثروت و اشتغال‌زایی تلاش می‌کنند.

استاندار خوزستان از کاهش میزان بیکاری در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و بیان کرد : نسبت اشتغال ما در سال 96 نسبت به 95 روند مناسب‌تری را به خود گرفته و میزان بیکاری در جوانان نسبت به 95 کاهش پیداکرده، هرچند همچنان عدد بالایی است.

شریعتی تصریح کرد: ما در رتبه اشتغال از رتبه 22 به 19رسیدیم و شاهد سه پله ارتقا بودیم. پتانسیل‌های خدادادی خوزستان زیاد است و باید تلاش کنیم موانع را کم کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 اسفند 1396، 96120703251، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
خویه که بیکاری نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده ، ولی مسئله ی مهم این هست که هنوز هم نسبت به آمار کشوری بسیار زیاد است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
چنین طرح های باعث افزایش اشتغال جوانان استان میشود ، امیدواریم که حمایت های دولت از احداث این شهرک های صنعتی بیشتر بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین