پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: نبود استراتژی توسعه صادراتی در استان، یک مشکل اساسی در حوزه توسعه صادرات غیرنفتی است.

شعارسال: رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: نبود استراتژی توسعه صادراتی در استان، یک مشکل اساسی در حوزه توسعه صادرات غیرنفتی است.

جبار کیانی پور در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان افزود: در برنامه توسعه ۵ ساله صادرات غیرنفتی فاصله زیادی با تحقق هدفگذاری‌ها داریم.

وی اظهارکرد: توسعه صادرات غیرنفتی در استان بر اساس اسناد بالادستی انجام نمی‌شود و باید دید چه دلایلی در عدم تحقق هدفگذاری ها وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بالایی در استان وجود دارد، اما صنایع تبدیلی مناسبی در استان ایجاد نشده است.

کیانی پور بر توسعه تشکل‌های صادراتی با برنامه ریزی اصولی تاکید و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و ارائه پتانسیل‌ها در توسعه صادرات غیرنفتی مناسب است و برنامه ریزی برای شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی ضروری است.

وی ادامه داد: در فرآیند و بروکراسی اخذ کارت بازرگانی با سازمان های مالیاتی و تامین اجتماعی مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به هدفگذاری تشکیل شرکت مدیریت صادراتی در استان اضافه کرد: طی جلسه‌ای بر ایجاد شرکت مدیریت صادراتی در استان تاکید شد و اتاق بازرگانی مکلف شد که مجموعه عناصر دارای توانایی مالی، دانش و اهلیت را گردآوری کند و برنامه ریزی برای تشکیل و تاسیس شرکت انجام شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 اسفند 1396، کدخبر: 96120703330، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین