پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
نایب رئیس انجمن شنوایی شناسان استان تهران با اشاره به نزدیکی مراسم چهارشنبه‌ آخر سال از خانواده‌ها خواست از آسیب‌های شنوایی ناشی از ضربه‌های صوتی به فرزندان خود جلوگیری کنند.

شعار سال: سمیرا دولت آبادی با اشاره به اینکه، شنوایی یکی از مهمترین حواس پنج گانه انسان و دریچه ارتباطی با نغمه‌های خوش زندگی است، گفت: مشکلات شنوایی و بیماری‌های مربوط به گوش ممکن است پیامد‌هایی همچون، کاهش شنوایی، عدم درک گفتار، سرگیجه، عدم تعادل و ... را به دنبال داشته باشد.

وی تاکید کرد: مشکل شنوایی می‌تواند جنبه‌های مختلف زندگی فرد اعم از زندگی اجتماعی، عاطفی، اقتصادی و ... را تحت تاثیر قرار داده و فرد را به ورطه انزوا بکشاند.

دولت آبادی درباره تاثیر زندگی در شهر‌های صنعتی بر سلامت شنوایی گفت: امروزه با توجه به صنعتی شدن زندگی‌ها، انواع و اقسام آلودگی‌های صوتی موجود در محیط کار و زندگی افراد، مصرف بی‌رویه داروها، تغدیه نامناسب، استرس و فشار‌های روحی و روانی، می‌توان گفت که سلامت شنوایی مردم در خطر است.

وی افزود: همچنین با توجه به شیوع بیماری‌های مزمنی مانند دیابت، فشار خون، چربی خون و... از همه مهمتر، افزایش بالای سالمندی در جامعه، ضرورت افزایش آگاهی عمومی از روش‌های حفاظت از شنوایی و پیشگیری از ایجاد انواع آسیب‌های شنوایی بیش از پیش احساس می‌شود.

گفتنی است خانواد‌های تهرانی می‌توانند در روز جمعه، یازدهم اسفندماه جاری از پایگاه مستقر در بوستان آب و آتش دیدن کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ 9 اسفند 96، کد مطلب: 401299: www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین