پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
۲۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات شناور به لرستان تخصیص یافت استاندار لرستان گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان از مجموع اعتبارات شناور کشور توسط دستگاه‌های استان لرستان جذب شد.

شعار سال: سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: 250 میلیارد تومان از مجموع اعتبارات شناور کشوری توسط دستگاه‌های استان لرستان جذب شد.

وی افزود: مقررشده که طی اسفندماه تخصیص‌های جدیدی از طرف وزارتخانه‌ها صورت گیرد که لازم است دستگاه‌های استان در این راستا تلاش خود را بیشتر کنند.

استاندار لرستان عنوان کرد: در برخی موارد بخش خصوصی از دولت طلبکار است که بر اساس تبصره‌ای در قانون به‌عنوان تهاتر می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

وی بابیان اینکه درزمینهٔ تهاتر بدهی‌های دولت به بخش خصوصی 61 میلیارد تومان انجام‌شده است تصریح کرد: تهاتر بدهی‌ها اقدام خوبی است که به افزایش درآمدها در استان کمک کرده و زمینه را برای استفاده از اعتبارات عمرانی فراهم خواهد کرد.

خادمی با اشاره به اینکه سه درصد جمعیت کشور در لرستان وجود دارد و سهم اعتبارات شناور بر اساس جمعیت مشخص می‌شود گفت: برای لرستان پنج درصد سهمیه طی ماه‌های گذشته در نظر گرفته‌شده بود اما در این فصل اعتبارات شناور جدید تخصیص داده می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 اسفند 96، کد مطلب: 1669188: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین