پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
نویسنده لبنانی تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن را اقدامی برنامه‌ریزی شده و هدفمند برای نابودی گذشته، حال و آینده این کشور دانست.

شعار سال: تجاوز نظامی عربستان سعودی علیه یمن در حالی همچنان ادامه دارد که قربانیان این تجاوز پا را از 7 هزار کشته فراتر نهاده‌اند که از این بین 368 نفر آنها کودک و 159 نفر آنها زن هستند.

این ارقام صرف نظر از صدها هزار زخمی و آواره و آسیب دیده از این حملات است تا به این ترتیب یمن در بحرانی واقعی به سر برد و با فاجعه‌ای به تمام معنا با نابودی هدفمند و برنامه‌ریزی شده ساختارهای زیربنایی‌اش مواجه باشد.

این موضوعی است که«فادیه الحسینی»نویسنده لبنانی به آن اشاره کرده و تاکید می‌کند: آنچه عربستان با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن تحت عنوان «طوفان قاطع» دست به آن می‌زند، نشانه جنون و دیوانگی ریاض و اعتراف به شکست در برابر ایمان و تمدن یمن است.

این نویسنده لبنانی با بیان اینکه تنها جرم مردم یمن، عدم سرفرود آوردن در برابر عربستان سعودی و درخواست آزادی و استقلال است، گفت: طبیعی است، هر ملتی که شعار مرگ بر اسرائیل را سر دهد، پیش از آنکه به دشمن صهیونیست‌ها تبدیل شود، دشمن شیوخ و امرای عرب می‌شود.

الحسینی افزود: هدف عربستان از آغاز تجاوز نظامی علیه یمن سرپوش نهادن بر شکست و ناکامی‌اش در سوریه بود و همانگونه که انتظار می‌رفت، جامعه بین‌المللی و نهادهای بی‌شمار آن همچون گذشته در برابر جنایاتی که این‌بار به دست عربستان زخ می‌دهند، سکوت کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ نقطه‌ای از جمله مراکز دینی و عبادی، مهدکودک‌ها، مدارس، بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری معلولان از حملات عربستان در امان نبوده‌اند، تاکید کرد: یمن در محاصره‌ای شدید قرار دارد و کمبود دارو و نیازهای اساسی به شدت در این کشور احساس می‌شود.

الحسینی خاطرنشان کرد: آنچه بیش از همه آزار دهنده است، سکوت کشورهای عربی در برابر این پرونده است، در حالی‌که همه می‌دانند، تجاوز عربستان با چراغ سبز سازمان ملل صورت گرفته است.

این نویسنده لبنانی سخنان خود را با این گفته به پایان رساند که مردم یمن نیازمند دل‌نگرانی‌های دبیرکل سازمان ملل و محکومیت‌های دیده‌بان حقوق بشر نیست، بلکه خواهان توقف این جنگ ویرانگر است.

وی از کشورهای عربی خواست قضیه فلسطینی را فراموش نکرده و به مرحله حساسی که هم اکنون در آن به سر می‌برد، توجه داشته باشند و به جای تشکیل ائتلاف علیه یمن، ائتلافی علیه رژیم صهیونیستی و یهودی سازی قدس و دفاع از ملت فلسطین تشکیل دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 4 اسفند 1394، کد مطلب: 13941204000050 : www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
0
0
دست بردار خانم. حرف زدن آسونه، اقدام کردن سخته . پیشنهاد عملی بده. همه می تونن محکوم کنن و زنده باد و مرده باد بگن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
متاسفانه اقدامات عربستان تمام منطقه رو به آشوب كشيده و با اين وضعيت اميدي براي آينده كشورهاي خاورميانه نميشه داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین