پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۱۳۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
امام جمعه موقت ورامین ضمن انتقاد از وضعیت ترافیکی این شهر، از پلیس راهور خواست، هرچه سریع تر در خصوص طرح ترافیکی مصوب شورای شهرستان اعلام نظر کند و گفت: این تاخیر زیبنده نیست.

شعار سال: حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین طی سخنانی با بیان این که قلیان آسیب های فراوانی به جسم انسان می زند، گفت: با کمال تاسف مراکز توزیع قلیان در ورامین به صورت قارچ گونه در حال رشد است و برخی مسئولان و متولیان که باید خود در این زمینه الگو باشند و به دیگران الگو ارائه دهند، با بی تفاوتی و شعار از کنار این امر می گذرند.

وی ادامه داد: این مراکز بب نگرانی بسیاری از مردم، به خصوص والدینی که فرزندان جوان در خانه دارند، شده است، باید مراکز بهداشتی، صنفی، انتظامی، قضایی و اجرایی در این خصوص به مردم پاسخ گو باشند، چرا با چنین وضع اسف باری مواجه هستیم، که با دود و قلیان این گونه جوانان را آلوده می کنند و در کنار این آسیب، بسیاری از ناهنجاری های دیگر نیز تولید می شود و برخی افراد پول پرست، به دلیل درآمد بالای این مراکز، ثروت، سرمایه و عمر خود را در تباه کردن افراد دیگر به کار می بندند.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با بیان این که در جلسات این شورا نسبت به این رفتارهای غلط هشدارهای فراوانی داده شده است، گفت: متاسفانه با کم کاری های دستگاه های مرتبط مواجه هستیم، لذا خود شما مردم مطالبه کنید و به داد جوانان خود برسید، کسانی که در این وادی وارد شدند، را نهی از منکر کنید، پول در آوردن از هر راهی صحیح نیست، دنیا و آخرت خود را تباه نکنید. امام جمعه موقت ورامین سپس به ۸ اسفند، به عنوان روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و افزود: امور تربیتی از یادگار همیشه جاوید شهیدان رجایی و باهنر است، نهاد امور تربیتی آثار و برکات ارزشمندی جهت پرورش نسل سالم، مومن و متعهد داشت، اما با کمال تاسف دولت های بعدی، به ویژه زمان کسانی که مدعی بودند، می خواهند اصلاح کنند، لطمات جبران ناپذیری به این نهاد وارد آمد، که هنوز آثار تضعیف این جایگاه رفیع به چشم می خورد.

محمودی افزود: اگر ما نسل باسواد اما فاقد تربیت الهی و اسلامی داشته باشیم، آسیب می بینیم و اینده کشور و انقلاب اسلامیبا خطرات فکری و انحرافات اعتقادی مواجه خواهد شد، لذا فلسفه نام گذاری این روز چنین است، البته از تلاش عزیزان در آموزش و پرورش تشکر می کنم، اما این کافی نیست، باید ببینیم، امروز چه مقدار به مسائل تربیتی در مدارس بها داده می شود، دولت چه اعتباراتی برای این امر در نظر گرفته است، تا مدارس برای کم ترین اقدام تربیتی محتاج نباشند و چه اقدامی برای رشد تربیتی دانش آموزان صورت گرفته است.

خطیب جمعه ورامین با بیان این که باید آموزش و پرورش در زمینه امور تربیتی و پرورشی فعال تر باشد، تاکید کرد: اعتیاد، مشروبات الکلی، بی بندوباری و فضای مسموم مجازی جوانان را مورد هجمه قرار داده است، که این امر عملکرد جدی تر آموزش و پرورش را نیاز دارد، مدیران پیوند بین مدرسه و مسجد را جدی تر بگیرند، دانش آموزان را با مسجد رفیق کنند، کار مدیران و معلمان در ردیف کار انبیا و اولیا است، دوران مدیریت ها به سرعت سپری می شود و در کارنامه ما کار نیک و خدمات شایسته می ماند، وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسل آینده است، اجازه ندهیم سیاست بازان، این جایگاه رفیع را با باشگاه سیاسی اشتباه بگیرند.

عمروعاص های زمان بدانند مردم ولایت را تنها نمی گذارند

وی سپس سالروز وفات حضرت ام البنین(س) را تسلیت گفته و افزود: این روز به همین مناسبت به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، درود بر مادران و همسران فداکار شهدا که با تقدیم عزیزان خود، ولایتمداری را در پیشگاه امام عصر(عج) به نمایش گذاشتند.

محمودی به اظهارات مادر شهید حدادیان، از مادران شهدای حوادث خیابان «پاسداران» اشاره کرد و گفت: این شهید با بیش از ۱۰۰ گلوله توسط دراویش داعشی مورد هدف قرار گرفته بود، اما مادر شهید، وی را تقدیم ولایت کرد، ننگ بر آن قلم های شکسته، مرگ بر آن مغزهای پوسیده و غرب زده، اُف بر آن کسانی که بر سر سفره نظام نشسته اند ولی به جای دفاع از مظلومیت انقلاب و ملت و شهدای بی دفاع، از عناصر خود فروخته و دراویش داعشی دفاع می کنند، ملت ایران هرگز آن ها را نخواهند بخشید.

وی افزود: امروز ام البنین های زمان و جوانان این مرزوبوم مانند شهید حججی ها، حدادیان ها، شهدای نیروی انتظامی، سپاه و ارتش و بسیج هرگز اجازه نمی دهند، ولایت تنها بماند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به این که برخی مسئولان دولتی از رفع حصر سخن می گویند، گفت: متاسفانه یک بار از این افراد نشنیدیم، که باید سران فتنه توبه کنند، از ملت ایران عذرخواهی کنند، اما دائم برای کسانی غصه می خورند، که با کمال بی شرمی .لایت را هدف قرار دادند، ما برای بار دیگر به این مسئولان بی مسئولیت و هواداران داخلی و خارجی فتنه گران، عرض می کنیم، ما اهل موفه نیستیم، علی تنها بماند.

محمودی ادامه داد: به آمریکا هم می گوییم، به چند عنصر بزدل داخلی و عمروعاص ها زمان امیدوار نباشد، ملت ایران همان ملتی است، که علی رغم انتقاد به عملکرد برخی مسئولان در ۲۲ بهمن حرکت معجزه گونه ای خلق کرد و با تمام قدرت در برابر آمریکا و مستکبران خواهد ایستاد. وی خطاب به برخی از مسئولان عالی رتبه کشور گفت: مردم از شما انتظار سخنرانی های تکراری و نظریه پردازی ندارند، باید با تلاش صادقانه خدمتگزار مردم باشید، امروز گرانی، بیکاری، معضلات اجتماعی و فرهنگی و ... مشکلات مردم است، در آستانه سال جدید به فکر محرومان باشید.

راهور سریع تر در مورد طرح ترافیکی ورامین اعلام نظر کند

امام جمعه موقت ورامین ضمن انتقاد از ترافیک در این شهرستان گفت: چون در جلسات به صورت مکرر به مسئولان امر تذکر دادم، اما مشکلات همچنان باقی است، از این تریبون عرض می کنم، طرح ترافیکی شهر تا جایی که من اطلاع دارم در شورای ترافیک شهرستان مصوب شده اما باید راهور همراهی کند، از مسئولان راهنمایی و رانندگی شهرستان می خواهم، اعلام نظر خود را به تاخیر نیندازند، بالاخره شورای ترافیک دربردارند مسئولان ذی ربط است، به برخی موارد با هم فکری رسیده اند.

وی گفت: زیبنده نیست، حل چنین معضلات مهم اجتماعی این قدر به تاخیر افتد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تهران رویداد ، تاریخ انتشار 11اسفند 96، کدمطلب: 3014، www.tehranruydad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
ما همیشه پشت رهبر و اعتقادات و اهداف الهی انقلاب هستیم و هیچ وقت پشت اسلام و ایران را خالی نخواهیم کرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین