پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۴۵۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
براساس اعلام شهرداری پایتخت امکان دسترسی شهروندان به جدول ساعت تردد روزانه در محدوده طرح ترافیک در سامانه تهران من فراهم شد.

شعارسال: به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شهروندان پایتخت که در سامانه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir ثبت‌نام کرده‌اند، از این پس می‌توانند با مراجعه به این سامانه اطلاعات مربوط به تردد در محدوده طرح ترافیک را همراه با تاریخ، ساعت، دقیقه و ثانیه مشاهده کنند.

براساس این گزارش، کاربران می‌توانند با مراجعه به این سامانه، به منوی «خودروهای تحت پوشش من» مراجعه کرده و در مقابل مشخصات هر خودرو، با کلیک بر روی گزینه «لیست تردد»، فهرست ترددهای روزانه خودرو را که توسط دوربین‌های طرح ترافیک ثبت شده است، مشاهده کنند.

در این فهرست، اولین و آخرین تردد هر خودرو (که مبنای محاسبه نرخ عوارض طرح ترافیک است) با اعلام دقیق زمان قابل و نرخ عوارض محاسبه ‌شده برای هر روز نیز مشخص شده است.

علاوه بر آن امکان مشاهده کسر هزینه عوارض از حساب یا منظور شدن بدهی به دلیل کسر موجودی نیز فراهم شده است.

بر همین اساس، تراکنش‌های موفق با عبارت «پرداخت شده» با رنگ سبز و تراکنش‌های ناموفق نیز با عبارت «عدم پرداخت» به رنگ قرمز مشخص شد است.

دارندگان خودروها باید مبالغ تراکنش‌های ناموفق را که جمع آنها به عنوان بدهی خودرو اعلام شده است، به حساب خود در همین سایت شارژ کنند تا از جریمه‌های بعدی جلوگیری شود.

طرح ترافیک جدید از 15 اردیبهشت ماه سال جاری اجرا شد.

در طرح جدید که در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 تا 19 اجرا می شود نرخ عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک برای هر روز براساس نوع معاینه فنی خودرو و ساعات ورود و خروج محاسبه می شود.

هزینه ورود و خروج خودروها بسته به ساعات اوج و غیراوج ترافیک متفاوت است و همچنین خودروهای دارای معاینه فنی برتر، از 20 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

ساعات قبل از 10 و بعد از 16 به عنوان ساعات اوج ترافیک محسوب می شود و هزینه تردد در ساعات بین روز کمتر از نصف هزینه ساعات اوج صبح و عصر است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 9مرداد 1397 ، کدخبر:82986718 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
خداییش قبول کنید رسیدگی ای که تو استان تهران هست تو هیچ جا نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین