پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۹۰۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
در سال‌جاری ارائه ۴۰ هزار مجوز طرح ترافیک روزانه به مردم در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته؛ درحالی‌که در سال گذشته ۵۵ تا ۶۰ هزار مجوز طرح ترافیک در اختیار متقاضیان سهمیه‌ای قرار می‌گرفت و همین مزایای طرح جدید برای اجرای عدالت ترددی در شهر است.

شعار سال: در سال‌جاری ارائه ۴۰ هزار مجوز طرح ترافیک روزانه به مردم در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته؛ درحالی‌که در سال گذشته ۵۵ تا ۶۰ هزار مجوز طرح ترافیک در اختیار متقاضیان سهمیه‌ای قرار می‌گرفت و همین مزایای طرح جدید برای اجرای عدالت ترددی در شهر است.

مصطفی قنبرنژاد، مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران در این‌باره به همشهری،‌گفت: سال گذشته سهمیه‌بگیران سازمانی طرح ترافیک با انجام مراحل ثبت نام و اخذ مجوز می‌توانستند آزادانه در هر ساعتی از روز در محدوده تردد کنند و مابقی افراد ناچار به دریافت مجوز روزانه به مبلغ ۴۰هزار تومان بودند. او گفت: تنها تفاوت مجوز‌های سهمیه‌ای طرح ترافیک سالانه با عادی در این است که سهمیه‌بگیران ملزم به ثبت نام روزانه در سامانه برای تردد در محدوده نیستند و به صرف اینکه زیر مجموعه یک دستگاه دولتی هستند، می‌توانند با شارژ حساب شهروندی خود در ساعات مختلف روز در محدوده تردد داشته باشند. او ادامه داد: تعرفه‌های تردد در محدوده طرح ترافیک برای تمامی متقاضیان سهمیه بگیر و عادی یکسان است و فقط گروه‌های خاص از قبیل جانبازان، خبرنگاران و بیماران خاص از تخفیف ۹۰درصدی هزینه تردد در محدوده طرح برخوردارند. به گفته قنبرنژاد افراد دارنده معاینه فنی برتر از تخفیف ۲۰ درصدی هزینه تردد در محدوده طرح ترافیک برخوردارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری ، تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 97، کدمطلب:16685، www.newspaper.hamshahri.org


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین