پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۰۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از ١٥ لغایت ٢٢ اسفند ماه براساس حروف الفبا پرداخت می شود. مجموع اعتبار اختصاص یافته برای پرداخت عیدی بازنشستگان این سازمان حدود ٢١٠٠ میلیارد تومان است.

شعارسال: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنان با حروف غ ، ذ ، ن، م آغاز می‌شود، عیدی خود را در روز١٥ اسفندماه دریافت می‌کنند. مستمری بگیرانی که نام خانوادگی شان با حروف ک، د، ش، ع آغاز می شود نیز در١٦ اسفندعیدی را دریافت می‌کنند.

همچنین بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف گ، ل، و، ه ، ی آغازمی‌شود، در روز١٧ اسفندعیدی دریافت می کنند. علاوه بر این در روز ١٧ اسفند ماه عیدی مستمری بگیرانی که از بانکی غیر از بانک رفاه کارگران مستمری دریافت می کنند، به حساب آنها واریز می شود.

در روز١٩ اسفندماه عیدی بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حروفط، خ، س، ظ، ر، ق آغاز می شود، پرداخت خواهد شد و آن دسته از بازنشستگان و مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف ح، ف ، ض، ز، ژ، ص، ج ، چ شروع می شود ؛ مستمری خود را در تاریخ٢٠ اسفنددریافت می کنند.

مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروفپ ، ت ، ث ، ب ، ا آغاز می شود نیز، در تاریخ٢١ اسفندو افرادی که نام خانوادگی شان باحرف آ شروع می شود در تاریخ ٢٢ اسفندماه مبلغ عیدی خود را دریافت می کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1396، کدخبر: 13961213000970، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
اوضاع تامین اجتماعی هم واقعا روز به روز داغون تر میشه کیه که این سازمان هم از هم بپاشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
تامین اجتماعی چن وقتی هست که دچار مشکلاتی شده بود امیدوارم واقعا دولت کمک کنه این سازمان بزرگو
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین