پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۰۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
کمیته ثبت ملی آثار منقول که با حضور کارشناسان و صاحب نظران میراث فرهنگی برگزار شد. در این جلسه ۱۱۲ شیء تاریخی منقول در فهرست آثار منقول ملی کشور ثبت شد.

شعارسال: فرهاد نظری مدیرکل دفتر ثبت آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی روز شنبه ۱۲ اسفند ۹۶ با اعلام این خبر گفت: در جلسه کمیته ملی اشیای منقول پس از بررسی و تایید کارشناسان میراث فرهنگی ۱۱۲ شیء از مجموع آثار ارائه شده برگزیده و در فهرست آثار ملی کشور قرار گرفت.

در این نشست ۲۵ اثر از آبگینه های نیشابور که هم اکنون در موزه ملی ایران نگهداری می شوند، به همراه ۱۰ اثر و شیء تاریخی از استان زنجان در فهرست آثار ملی کشور ثبت شدند.

مدیرکل دفتر ثبت آثار تاریخی به ثبت ۱۲ اثر از استان اصفهان اشاره کرد و افزود: ۲۵ شیء از گورستان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۸ اثر از استان مازندران، ۸ اثر از خراسان شمالی و ۱۴ اثر از استان البرز از جمله آثاری بودند که در این نشست در فهرست آثار منقول ملی به ثبت رسیدند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دنیای سفر ، تاریخ انتشار: 13اسفند 1396، کدخبر:11667 ،www.donyayesafar.com 

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین