پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه طرح تحول هزینه‌های نظام سلامت را مضاعف کرد، گفت: صنعت دارو در همه بخش‌ها مکمل طرح تحول سلامت بوده و اگر این حوزه دچار آسیب شود طرح نیز با مشکل روبه‌رو خواهد شد.
شعارسال: همایون‌ هاشمی ‌در حاشیه مراسم ارائه راهکارهای لازم جهت برون‌رفت از چالش‌های صنعت دارو که با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های پخش دارو برگزار شد، اظهار داشت: صنعت پخش دارو از چند جهت حائز اهمیت بوده و باید توجه داشت که این مسئله در بحث اقتصاد و خانواده تأثیر و سهم قابل توجهی را دارد.

وی افزود: شرکت‌های پخش دارو و مجموعه‌های مرتبط با آن تعدادی زیادی اشتغال در کشور ایجاد کرده که تضعیف این شرکت‌ها فضای کسب و کار را دچار مشکل می‌کند بنابر این توجه به صنعت دارو در کشور از وجهه‌های مختلف باید مدنظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر نگرانی‌های اساسی در حوزه مطالبات شرکت‌های تولید و  تأمین دارو وجود دارد، گفت: طرح تحول نظام سلامت هزینه‌های نظام سلامت را مضاعف کرده و بسیاری از تعهدات در این راستا جبران نشده است.

وی عنوان کرد: وزیر بهداشت به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده که بخشی از مطالبات را در این حوزه پرداخت و ابلاغ کند ولی از آنجایی که دانشگاه‌ها اصولا هیأت امنایی اداره می‌شوند دستورالعمل را به خوبی مدنظر قرار نداده‌ و بد عهدی می‌کنند.

هاشمی‌تصریح کرد: مجلس تلاش می‌کند نظارت‌ها را در این حوزه افزایش دهد و همه باید توجه داشته باشند که صنعت دارو در همه بخش‌ها مکمل طرح تحول سلامت بوده و اگر این حوزه دچار آسیب شود طرح نیز با مشکل روبه‌رو خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری سلامت ، تاریخ انتشار: 16اسفند 1396، کدخبر: 46594،www.tebna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
واقعا یکی از ارزشمندی های دولت روحانی همین طرح تحول سلامت بوده!ببنیم اینم می تونید زمین بزنید!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین