پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۴۹
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
‌مدیر دفتر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان محیط زیست کشور گفت: اگر می‌خواهیم شبیه برنامه دریاچه ارومیه برای احیای تالاب هامون عمل کنیم و نتیجه خوبی داشته باشد، باید از برنامه‌های روتین دور شویم.

شعارسال: ‌مدیر دفتر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان محیط زیست کشور گفت: اگر می‌خواهیم شبیه برنامه دریاچه ارومیه برای احیای تالاب هامون عمل کنیم و نتیجه خوبی داشته باشد، باید از برنامه‌های روتین دور شویم.

‌حمید ظهرابی در کارگروه احیای تالاب هامون بیان کرد: در رابطه با احیای تالاب هامون باید با هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌ها این موضوع رفع شود.

وی افزود: باید در گام نخست ذی نفعان اصلی محیط را در نظر گرفت و در گام دوم برنامه ای برای عملیاتی کردن ارائه داد که استانداری، آب منطقه‌ای، محیط زیست، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، کشاورزی و منابع طبیعی از اصلی ترین دستگاه‌های ذی نفع در منطقه است و برنامه‌ای مشخص برای مدیریت و صرفه جویی آب و استفاده برای هر کدام از بهره بردارها تعیین شود.

مدیر دفتر ملی مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان محیط زیست کشور خاطرنشان کرد: می‌توان در این رابطه از برنامه‌های کوچک شروع کرد تا مردم شاهد انجام کارهای بزرگ برای نجات تالاب و رفع معضل ریزگردهای منطقه باشند.

وی تأکید کرد: باید علاوه بر صرفه جویی در آب، سناریوی جدیدی برای ماندن مردم در منطقه و محیط زیست آن‌ها ارائه داد و میان تولید و تامین آب یکی را انتخاب کرد که البته انتخاب سختی است‌.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 اسفند 1396، کدخبر: 96122111415، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین