پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۶۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
وزیر علوم گفت: وزارت علوم باید از ورود به جزییات امور آموزشی و پژوهشی در دانشگاهها خودداری کند و تمرکز خود را معطوف به برنامه ریزی و سیاستگذاری کلان کند.

شعارسال: به نقل از وزارت علوم، دکتر منصورغلامی در نشست معاونان و مدیران ستادی وزارت علوم ارتباط و تعامل با دولت و مجلس شورای اسلامی برای تدوین لوایح و طرح های قانونی برای پیشبرد آموزش عالی را از جمله وظایف وزارت علوم نسبت به دانشگاهها اعلام کرد.

غلامی تاکید کرد: معاونت های ستاد وزارت علوم باید در اسرع وقت نسبت به تدوین آیین نامه های مورد اشاره در قانون برنامه ششم و برنامه بودجه سال۹۷ اقدام کنند و در این مسیر از مشارکت تمام دانشگاهیان از جمله نسل جوان و دانشجو استفاده کنند.

وی افزود: حضور تعدادی از دانشجویان و نخبگان جوان در گروههای تصمیم گیری و تصمیم سازی منجر می شود تا نوآوری ها و خلاقیت های زیادی را برای حل مسائل مشاهده کنیم و تجربه نیز این موضوع را ثابت کرده است.

غلامی در خصوص هدف برگزاری نشست هم اندیشی مدیران تصریح کرد: وزارت علوم یک مجموعه منسجم است و اشتراک تجارب مدیران می تواند کل مجموعه را در پیگیری اهداف کمک کند.

وی ادامه داد: بازخوانی برنامه ها و اقدامات اجرا شده در یک سال گذشته توسط معاونت ها و ادارات کل مختلف می تواند همه ما را در اطلاع از برنامه های دیگر کمک کند و از موازی کاری ها کم کند.

وزیر علوم پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز وآغاز سال ۱۳۹۷ را تبریک گفت و افزود: امید به آینده بهتر، از آموزه های اسلام است و من اطمینان دارم در سال ۱۳۹۷ شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای بیشتری نسبت به سال ۱۳۹۶ خواهیم بود.

در این نشست هریک از معاونان و مدیران بخشی از عملکرد خود در دولت دوازدهم را تشریح و به بخشی از برنامه های آینده خود در سال ۱۳۹۷ اشاره کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1396، کدخبر: 4252534، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
سیاست گذاری کلان وقتی بدون در نظر گرفتن عملکرد در دانشگاه ها باشه چطور قراره اجرایی بشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین