پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۷۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
وزیر علوم طی دیداری بارئیس سازمان برنامه و بودجه از رایزنی برای تخصیص صددرصدی بودجه دانشگاه ها خبر داد.

شعار سال: منصورغلامی، وزیر علوم، عصر امروزدر دیدار با نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه ، در خصوص تخصیص بودجه صد در صدی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی رایزنی کرد.

در این دیدار حسین عسکریان ابیانه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، گزارشی از وضعیت پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، ردیف‌های ستاد وزارت علوم، صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان را ارائه کرد.

وی همچنین در خصوص نقش پارک‌های علم و فناوری در رفع نیاز‌های کشور، مطالبی ایراد کرد.

معاون اداری و مالی وزارت علوم در ادامه با ارائه در خواست کتبی تخصیص بودجه صد در صدی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که به امضای وزیر علوم رسیده بود، ازاهتمام رئیس سازمان برنامه و بودجه در انجام این امر قدردانی کرد.

نمکی، معاون امورعلمی، فرعنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در باره نشستی که با حضور دست اندرکاران وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه و پژوهشگران در خصوص راه کار‌های اقتصاد آموزش عالی در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد، توضیحاتی داد.

در این دیدار گرایی نژاد رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه و مهندس عبدالحسینی، مدیرکل بودجه و تشکیلات وزارت علوم نیز حضور داشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 27 اسفند 96، کد مطلب: 6477546: www.yjc.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین