پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
رئیس سازمان بهزیستی کشور با تشریح برنامه های سال 95 این سازمان از راه اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در شهرهای فاقد این مراکز خبر داد.

شعارسال: انوشیروان محسنی بندپی در توضیح این خبر اظهار داشت: در سال آینده برنامه های بهزیستی در قالب برنامه هایی که از پیش طراحی شده است، انجام می شود و برنامه هایی که نیمه تمام مانده دنبال می شود ضمن اینکه برنامه های جدیدی نیز برای سال آینده در دستور کار سازمان قرار دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه هدف سازمان کاهش آسیب های اجتماعی با اولویت برنامه های پیشگیری است، گفت: سازمان بهزیستی مرکزی تخصصی در حوزه رسیدگی به آسیب های اجتماعی، کنترل آسیب ها و توانبخشی است که نیاز به توجه ویژه دولت و حمایت مجلس دارد.

به گفته وی، اولویت سازمان بهزیستی تحقق محورهای سلامت اجتماعی تعیین شده که برنامه دولت در برنامه ششم توسعه نیز توجه به همین رویکرد است.

محسنی بندپی همچنین با اشاره به ضرورت توجه مجلس دهم به خدمات رفاهی و توانبخشی تصریح کرد: انتظار داریم با توجه به فعالیت های گسترده سازمان بهزیستی در بخش های مختلف، مجلس جدید مطالبات بهزیستی را بپذیرد تا با ابزار قانونی بتوانیم مطالباتمان را از دستگاه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی پیگیری کنیم.

وی در ادامه همچنین به مساله استانداردسازی و کیفیت بخشی خدمات توانبخشی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین مسایلی که در سال آینده مانند سال های گذشته مد نظر ما قرار دارد، کیفیت بخشی خدمات ارائه شده از سوی بهزیستی است که این مساله نیز با تأمین اعتبارات لازم در سال آینده دنبال می شود.

رئیس سازمان بهزیستی در خصوص راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرهای فاقد این مراکز نیز توضیح داد: همانطور که می دانید در حال حاضر 180 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار نفر جمعیت فعال است که قرار است این مراکز در بیش از 50 شهرستان نیز در سال آینده راه اندازی شود که امیدواریم با تأمین منابع و کمک دولت بتوانیم این مراکز را داشته باشیم تا مددجویان بتوانند از بهترین خدمات مشاوره بهره مند شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته ار خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 11اسفند1394، کدخبر: 470251: www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
0
عملکرد اورژانس اجتماعی چقدره؟ خودمون را گول نزنیم . سازمان بهزیستی متاسفانه خیلی جای کار داره. مهمترین مشکل سازمان بهزیستی ، مشکل مدیریتی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین