پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
رئیس اداره بهزیستی گتوند: سازمان بهزیستی گتوند طی سال ۹۴ بالغ بر ۶ میلیارد ریال کمک هزینه‌ی ساختمانی به معلولان تحت پوشش این نهاد پرداخت کرده است.

شعارسال: قاسم پاپی زاده رئیس بهزیستی گتوند گفت: سازمان بهزیستی یکی از عمده‌ترین نهادهای دولتی در جهت ساماندهی معلولین و زنان و کودکان بی سرپرست و بد سرپرست است.

پاپی زاده در ادامه افزود: با توجه به اینکه یکی از وظایف این نهاد تأمین برخی حداقل‌های رفاهی برای افراد تحت پوشش می‌باشد، بهزیستی گتوند تا کنون در سال ۹۴ بالغ بر ۶ میلیارد ریال در جهت کمک هزینه‌ی تأمین مسکن و بیش از ۷۰۰ میلیون ریال کمک هزینه‌ی دانشجویی به افراد تحت پوشش پرداخت کرده است.

وی همچنین بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مسائل این نهاد حفظ آبرو و کرامت انسانی مستضعفین است و در این راستا تا کنون مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد ریال مستمری به ۵۳۰ خانوار معلول و مددجوی این نهاد پرداخت شده است.

رئیس اداره‌ی بهزیستی گتوند در پایان یادآور شد: خدمات این نهاد محدود به موارد بالا نمی‌باشد و خدمات بسیار زیاد دیگری چون وام کارفرمایی، بیمه زنان سرپرست خانوار و پرداخت یارانه به کودکان بی بضاعت در مهد کودک و را به مددجویان خود ارائه می‌دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پورتال خبری گتوندنیوز، تاریخ انتشار خبر 19 بهمن 1394، کدمطلب: 27334 www.gotvandnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
مردم گوششون از این حرفا پره هروقت این وعده ها عملی شد خبری بزارید م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین