پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۶۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: 8114 زن خودسرپرست خوزستانی تحت پوشش حمایت‌های بیمه شهری و عشایری قرار دارند.
شعار سال:

غلامرضا صدیق‌راد در جلسه آموزشی و بازآموزی دستورالعمل‌ها و ارایه عملکرد مراکز غیردولتی امور اجتماعی با بیان اینکه در سال 94 تعداد 1856 خانوار زن خودسرپرست استان از چرخه حمایت سازمان خارج و توانمند شدند، اظهار کرد: 8114 زن خودسرپرست تحت پوشش خوزستان، از حمایت‌های بیمه شهری و عشایری سود برده و تحت پوشش آن قرار دارند که از این تعداد 4299 نفر از زنان تحت بیمه تامین اجتماعی شهری و 3815 نفر نیز تحت حمایت صندوق عشایر روستایی هستند.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین نقش کلینیک‌های مددکاری تحت نظارت بهزیستی ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان است، گفت : انسان‌ها به عنوان کنش‌گر اجتماعی در ارتباط با اشتغال، علاوه بر کسب درآمد به دنبال ایفای نقش خود در جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان با بیان این‌که اشتغال موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، بیان کرد: با ایجاد اشتغال دو هدف محقق می‌شود، یکی ایجاد منبع درآمد و دیگری مشخص شدن جایگاه و نقش اجتماعی افراد.

صدیق‌راد افزود: مددکاران بهزیستی باید ضمن همراهی و همدردی با مددجویان، با آنها همدلی کرده و توانمندی‌های افراد تحت پوشش را تقویت و در جهت ایجاد اشتغال پایدار آنها هدایت کنند.

وی با بیان این‌که مددکاران باید اطلاعات خود را نسبت به بازار کار و نیاز مددجو به روز کنند، گفت: سیاست سازمان بهزیستی، راه‌اندازی مراکز کاریابی ویژه مدد جویان و تاسیس موسسات خیریه با هدف کاریابی و اشتغال است.


با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20 دی 1395، کد خبر: 95102012774  www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
حالا چقدر میدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین