پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۹
مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان گفت: یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت روستایی در استان داریم که باید به آنها بیشتر توجه شود.

شعار سال: عبدالله حسینی پیش از ظهر شنبه در جلسه بیمه روستایی استان خوزستان اظهار کرد: برای بیمه روستائیان در سالهای ۹۰ تا ۹۱ مقرر شد تا با کمک سازمان همیاری های شهرداری اقدامات لازم را انجام دهیم ولی اخیرا نیز ستاد برکت درخواستی داشت که این کار را می توانند انجام دهند.

وی افزود: برای بیمه روستاییان در هفت بند از جمله ارزش اعیانی ساختمان مسکونی، منزل در برابر سیل، طوفان و زلزله، غرامت ناشی از قطع عضو ناشی از وقوع خطرات تحت بیمه، انبار علوفه کنار ساختمان، ساختمان مسکونی، خسارت وارده به ماشین آلات کشاورزی به روستاییان کمک می کنند.

حسینی در خصوص مشکلات ناشی از سیل که برای روستائیان استان ایجاد می شود نیز گفت: در خصوص سیل همیشه با مشکل مواجه هستیم؛ بنابراین در استان خوزستان بحث بیمه روستاییان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان با اشاره به وجود جمعیت یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفری روستایی در خوزستان یادآور شد: بحث بیمه روستایی را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی مطرح و این سازمان اعلام آمادگی کامل در راستای عملیات اجرایی شدن بیمه افراد روستایی داشته است.

حسینی با اشاره به اینکه بنیاد برکت بخشی از پرداخت حق بیمه را انجام می دهد، بیان کرد: ۲۵۰ هزار خانوار در سطح روستاهای خوزستان داریم که با بیمه آنها بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی بیان کرد: متاسفانه در شورای برنامه ریزی استان به جمعیت روستایی کمترین توجه ها می شود و بیشترین تمرکز روی جمعیت شهری است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8 دی 1395، کد مطلب: 3864550، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین