پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۴۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
غلامرضا شریعتی در جلسه شورای اجتماعی استان خوزستان با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اهواز اظهار کرد: بالاترین نرخ کشوری زنان سرپرست خانوار در خوزستان است؛ نرخ درآمد سرانه ما از متوسط کشور بیشتر است

شعارسال:استاندار خوزستان گفت: براساس آمارهای موجود، بالاترین نرخ کشوری زنان سرپرست خانوار در خوزستان است.

غلامرضا شریعتی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اجتماعی استان خوزستان با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اهواز اظهار کرد: بالاترین نرخ کشوری زنان سرپرست خانوار در خوزستان است؛ نرخ درآمد سرانه ما از متوسط کشور بیشتر است ولی بیشترین جمعیت تحت پوشش سازمان بهزیستی در کشور و جزو استان های بالا در حوزه کمیته امداد هستیم.

وی با اشاره به اینکه توزیع ثروت در خوزستان مناسب نیست و فاصله طبقاتی در این زمینه جدی است، افزود: همچنین کمبود آب و تأثیرات اجتماعی آن در استان بسیار جدی است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در این استان یکی از مواردی که باعث ترک تحصیل و عدم تمایل به ادامه تحصیل می شد مسئله دوزبانه بودن فرزندان بود که در نهایت باعث کاهش رغبت به آموزش شده بود.

شریعتی با بیان اینکه فقر فرهنگی و فاصله بین مدارس در روستاها از جمله دلایل ترک تحصیل دختران است، ادامه داد: پیش دبستانی را از دو سال قبل در استان اجباری و پوشش آن را به حدود ۱۰۰ درصد رسانده و از رتبه ۱۸ به رتبه اول کشور رسیدیم.

وی با اشاره به توانمندسازی مناطق حاشیه با راه اندازی دفاتر تسهیل گری و تکیه بر افزایش مشارکت مردم گفت: تلاش برای حفظ انسجام استان و همچنین افزایش مشارکت بخش خصوصی و دولتی با رویکرد تقویت سازمان های مردم نهاد از جمله اقدامات انجام شده در این استان بود.

استاندار خوزستان با اشاره به در دستور کار قرار دادن طرح شهروند قانون مدار برای این استان عنوان کرد: مداخله در موضوع خودکشی در شهرهای با بیشترین آمار این آسیب اجتماعی و اجرای طرح جامع سفیر سلامت اجتماعی به همراه کمپین یک میلیون نیز از دیگر اقدامات انجام شده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 15شهریور 97، کدخبر: 4395984، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
تو کشور ما و ی سری دید غلطی ک نسبت به خانما وجود داره واقعا شرایط برا همه و بخصوص زنان سرپرست خانوار سخته .. کاش حمایت بشه ازشون م.ق75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
با یدحقوق بیشتری رو برای حمایت از زنان خانوار قائل بشن و قوانین محمکتری در حمایت ازشون تصویب بشه که حمایت رو حس کنند.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
چطور تو قرن 21 باید با مشکلات این چنینی اونم توی شهر بزرگ روبرو بشیم؟
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
خوزستانی ها بسیار سختی میکشن،اب و هوا و ... ،فقط مونده اینم بیاد روش

س ی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین