پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۰۸۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: زنان سهم تعیین کننده در حفظ و بهبود سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه دارند و مدینه فاضله را زنان پاک، مهذب و با بصیرت می سازند.

شعار سال: «طوبی کرمانی» روز پنجشنبه همزمان با هفتمین روز از دهه فجر افزود: زنان رکن خانواده کارآمد و هستند و سرمایه گذاری رفتاری و فکری برای زنان آثار خود را در بطن نهاد خانواده و ارتباطات اجتماعی نمایان می کند.
وی اظهارداشت: جاری کردن آموزه های اخلاقی و دینی در نهاد خانواده اهمیت زیادی دارد که زنان با توجه به نقش مهمی که در تربیت فرزان دارند در این زمینه باید بیشتر سرمایه گذاری کنند.
دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان بیان کرد: زن متدین، آگاه و اخلاقمدار به بصیرت رسیده و آمادگی برای تربیت جامعه کوچک در خانواده را پیدا می کند و این مهم نیاز روز کشور است.
کرمانی گفت: یک زن مسلمان اول با نفس خودش جهاد می کند و بعد در خانواده تهذیب می کند و در مراحل واپسین امر به معروف در شرح تکالیف اوست.
وی گفت: شاکله اتحادیه جهانی زنان مسلمان زمانی چیده شد که دشمن با دسیسه های بسیار تلاش کرد با نفاق، تفرقه، نزاع و جنگ به ایران اسلامی خدشه وارد کند.
دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان بیان کرد: داعش دست پرورده استکبار برای مقابله با تفکر اسلامی است و این جریان منحرف با نسل کشی، کودک کشی، خشونت علیه زن و کودک و جنایت می خواهد وجه اسلام را خشن معرفی کند.
کرمانی گفت: هدف داعش و استکبار ایجاد فرق جدید در ایران بود تا به ارتباط مذاهب ضربه بزند و با تشکیل اتحادیه جهانی زنان مسلمان در داخل و خارج کشور با همگرایی و نگاهی واحد با تفرقه افکنی و شبهات اجتماعی استکبار علیه زنان مبارزه می شود.
دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان به منظور شرکت در آیین بزرگداشت بانوان مجاهد استان مرکزی به شهرستان خمین سفر کرد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت دارد و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 18 بهمن 97، کد مطلب: 83201593: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین