پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
۳۰ هزار واحد مسکن مهر در استان خوزستان از سوی این بانک تسهیلات متمم دریافت کردند

شعار سال: مدیر شعب بانک مسکن خوزستان گفت: ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در استان خوزستان از سوی این بانک تسهیلات متمم دریافت کردند.

عباسعلی شفیعی آمادگی این بانک را برای پرداخت تسهیلات تکمیلی به واحدهای فعال پروژه‌های معرفی شده مسکن مهر استان اعلام کرد و افزود: این اقدام را در راستای کمک به اتمام پروژه‌ها و واحدهای احداثی در حال تکمیل متقاضیان انجام شده است.

وی توضیح داد: با تسهیلات متمم که به ازای هر واحد ۵۰ میلیون ریال پرداخت می‌شود، مشکل کمبود نقدینگی بسیاری از واحدهای ساخته شده که نیاز به تزریق منابع دارند برطرف می‌شود.

شفیعی بیان کرد: با آماده شدن این واحدها، مرحله فروش اقساطی تسهیلات پرداخت شده آغاز می‌شود که با پرداخت اقساط ماهانه توسط مالکان، بخش زیادی از منابع جمع آوری شده ناشی از پرداخت به‌موقع اقساط، صرف سایر پروژه‌های نیمه‌تمام می‌شود و بدین گونه تعداد زیادی از واحدها، تکمیل و افراد نیازمند از نعمت داشتن سرپناه بهره مند می‌شوند.

مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان گفت: در مجموع حدود ۳۰ هزار واحد فعال معرفی شده از طرف اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرهای جدید رامین و شیرین شهر می‌توانند از تسهیلات متمم ۵۰ میلیون ریالی برای تکمیل واحدهای فعال در حال ساخت استفاده کنند.

شفیعی بیان کرد: هر چند که در مراحل قبلی برای تعدادی از پروژه‌ها از جمله مجتمع‌های مسکونی شهرهای آبادان و خرمشهر و نیز تعدادی از پروژه‌های شهرهای جدید رامین و شیرین شهر این تسهیلات پرداخت شده است تا از این طریق کمبود سهم آورده متقاضیان و نقصان بضاعت مالی آنان برطرف شود.

وی خطاب به سازندگان و گیرندگان تسهیلات تصریح کرد: انتظار داریم از این فرصت استفاده کرده و در مسیر تکمیل واحدها و تسریع در فرآیند واگذاری و فروش اقساطی آنها همکاری لازم را به عمل آورند.
شفیعی با اشاره به اهمیت پرداخت تسهیلات متمم و تعداد واحدهای مشمول طرح گفت: با پرداخت این تسهیلات، تعداد زیادی از واحدهای دریافت کننده به مرحله تکمیل خواهند رسید که بلافاصله می‌توان با فروش اقساطی آنها و پرداخت اقساط توسط متقاضیان به مسیر پروژه‌های نیمه‌تمام نیز منابع و اعتبار تزریق کرد تا باقیمانده پروژه‌های مسکونی استان به‌ویژه در شهرستان‌ها تکمیل و به سرانجام و نتیجه موردنظر نائل آیند.

مدیر شعب بانک مسکن خوزستان با اشاره به پرداخت تسهیلات متمم در سطح استان از سوی این بانک افزود: در شهرهای با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر، ۲۱ هزار ۸۷۱ واحد و در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر نیز سه هزار و ۳۰۹ واحد برای دریافت تسهیلات متمم ۵۰ میلیون ریال ریالی معرفی شده‌اند.
شفیعی تصریح کرد: در شهر جدید رامین نیز چهار هزار و ۲۶۰ واحد مشمول دریافت تسهیلات یاد شده هستند که امیدواریم با همکاری مدیران پروژه‌ها، اعضای تعاونی‌ها و مالکان واحدها هر چه سریع‌تر این واحدها واگذار و تعیین تکلیف شوند.

وی گفت: مجموع مبالغ در نظر گرفته شده بابت تسهیلات متمم از طرف این بانک یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که نقش بسزایی در افزایش رونق ساخت‌وساز پروژه‌های مسکن مهر و افزایش اشتغال در سطح استان دارد.

با اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري خوزنيوز، تاریخ انتشار پنجشنبه 14 آبان 1394، كد مطلب: ۱۰۷۱۷۷۰: www. khouznews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین