پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۰۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
خبری مبنی بر وخیم بودن حال علامه حسن‌زاده‌آملی در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد اما هنوز هیچ منبع رسمی این مسئله را تأیید یا تکذیب نکرده است.

شعار سال: از عصر روز شنبه خبری مبنی بر وخیم بودن حال علامه حسن‌زاده‌آملی در فضای مجازی دست به دست چرخید اما هنوز هیچ منبع رسمی این مسئله را تأیید یا تکذیب نکرده است.

از مردم آمل نقل می‌شود که از آنها خواسته شده برای شفای عاجل علامه حسن‌زاده آملی دست به دعا شوند.

گفته می‌شود، حضرت علامه در تهران حضور دارند و متأسفانه وضعیت مطلوبی ندارند البته در این میان برخی منابع هم عنوان می‌کنند ایشان در آمل بستری هستند.

یکی از پایگاه‌های خبری نیز به نقل از رئیس بهداشت و درمان آمل اعلام کرد که علامه حسن‌زاده آملی به‌علت کاهش سطح هوشیاری به یکی از بیمارستان‌های آمل منتقل شده و با سرعت مراحل درمانی این عالم بلافاصله پس از ورود به بیمارستان با انجام مراحل سیتی اسکن و بستری در بخش icu انجام شده و در حال پیگیری است.

در عین حال یکی از نزدیکان علامه حسن‌زاده آملی می‌گوید: فعلا خبری درج نشود چرا که واقعاً موجی از زنگ و هجوم درب منزل آقا سرازیر می‌شود و قدرت تصمیم‌گیری را از ما می‌گیرد.

یکی دیگر از پایگاه‌های خبری آمل اعلام کرده است:با پیگیری‌های به عمل آمده از یکی از نزدیکان معظم له مشخص شد مشکل علامه، قلبی بوده و تصریح کردند که با چکاب کامل خطری متوجه ایشان نیست و در حال حاضر در سلامت هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 5 فروردین 97، کد مطلب: 13970105000061: www.mazandaran.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
برای سلامتیشون دعا کنین....
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین