پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۴۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
رئيس کانون تئاتر خياباني اداره کل هنرهاي نمايشي گفت: اهالي هنر نمايش تئاتر در تهران و مراکز ساير استانها امروز و فردا با اجراي نمايشهاي خياباني به پيشواز روز ملي هنرهاي نمايشي رفتند.

شعارسال: سامان خليليان گفت: ­امروز ششم فروردين گروه هاي نمايش تهراني و سراسر کشور به پيشواز روز ملي هنرهاي نمايشي که در تقويم جمهوري اسلامي ايران بعنوان روز ملي هنرهاي نمايشي ثبت شده است و برنامه هاي نوروزي را همزمان با اين ايام در محوطه تئاتر شهر و همچنين آغازگري براي حضور گروه هاي نمايشي در صحنه هاي تئاتر خواهيم بود.

وي افزود: در اين ويژه برنامه اجراهاي پرمحتوايي با موضوع نوروز طراحي و تدارک ديده شده است همچون حاجي فيروز، مبارک، خيمه شب بازي، آيين هاي نمايش ايراني و تماماً برنامه هايي که با رسيدن فصل بهار به پيشواز و استقبال بهار مي رويم.

وي ادامه داد: هنرمندان عرصه نمايش کشور در محوطه باز تئاتر شهر تهران 6 و 7 فروردين اين ويژه برنامه ها را با 9 اثر نمايشي اجرا خواهند کرد و از همين جا از تمامي هموطنان و گردشگران شهر تهران دعوت مي کنيم تا از برنامه هاي ويژه ايام نوروز که از ساعت 15 و 30 تا 19 اجرا خواهد شد ديدن کنند.

خليليان تصريح کرد: در تمامي استان ها گروه هاي تئاتر خياباني با توجه به بضاعت هايشان اين امکان را دارند که براي مردم با شعار «تئاتر براي همه» را به تصوير بکشند و در سراسر کشور، مراکز استان ها امروز و فردا ويژه برنامه هاي بسيار زيادي ازجانب هنرمندان به خصوص هنرمندان تئاتر خياباني تدارک ديده شده است .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 6فروردین1397 ، کدخبر: 2083765: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Austria
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
خداکنه که مجوز ها برای نمایش ها خیابانی بیشتر بشه تا فرهنگ از دست رفته ما یکم برگرده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین