پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۳
رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین در راستای تحقق شعار سال رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب و افرادی که می‌توانند در این زمینه کمک کنند از ظریفتشان استفاده خواهد شد.

شعارسال: عیسی حیدری  در نشست با نماینده ولی‌فقیه در استان و با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های بسیج رسانه در سال جاری اظهار داشت: بسیج رسانه استان قصد دارد امسال برای سومین سال جشنواره ابوذر را در استان برگزار که این یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال جاری است.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی از مهم‌ترین محورهای برگزاری این جشنواره خواهد بود چرا که بسیاری از آسیب‌ها در جامعه امروز ما به دلیل عدم آگاهی خانواده‌ها از سبک زدنگی اسلامی است.

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین در راستای تحقق شعار سال رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب و افرادی که می‌توانند در این زمینه کمک کنند از ظریفتشان استفاده خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین ما باید به کمک اصحاب رسانه بتوانیم سنت‌های اسلامی و زندگی سلامی را در جامعه و استانمان احیاکنیم.

وی گفت:با توجه به بحران کم‌آبی و خشکسالی که در استنا وجود دارد یکی از برنامه‌هایی که بسیج رسانه در دستور کار دارد آگاهی رسانه در خصوصنحوه مصرف آ و مدیریت آن است همچنین ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیز یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال جاری خواهد بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16فروردین1397، کدخبر: 1693328: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
واقعا رسانه در ایران اون طور که باید به وظایف جایگاه خودش عمل نمیکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین