پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۸۰۶
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۶
شرکت داروسازی الحاوی در پی انتشار یک تصویر حاشیه‌ساز و بدون منبع مشخص از یکی از محصولات این شرکت در فضای مجازی بیانیه‌ای را صادر کرد‌.

شعارسال: متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

شرکت داروسازی الحاوی با بیش از نیم قرن سابقه در امر تولید بهینه فرآورده‌های دارویی و مکمل غذایی و بهره‌مندی از سیستم مدیریت منسجم کیفیت و ایمنی و بهداشت درخصوص ارسال تصویر موهوم منتشر شده در فضای مجازی که فاقد هرگونه اعلام نظر رسمی از مراجع ذیصلاح و نظارتی نظیر سازمان محترم غذا و دارو و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مربوطه می‌باشد مطالب ذیل را جهت تنویر افکار ذینفعان اعلام می‌دارد:

۱. کلیه مواد اولیه و اقلام بسته‌بندی بکار رفته در تولیدات این داروسازی از منابع مورد تایید سازمان غذا و دارو که اصول بهینه تولید را رعایت می‌نمایند تامین می‌گردد.

٢. علیرغم توضیح بند ۱، پیش از ورود اقلام بسته‌بندی به بخش تولید، کنترل‌های چشمی دقیق موسوم به Visual Check صورت می‌پذیرد و هرگونه اقلام بسته‌بندی دارای آلودگی احتمالی وارد خط توليد نمی‌شود، بعلاوه پس از اتمام عملیات پرکنی و بسته‌بندی اولیه مجددا توسط اپراتورهای مجرب کنترل چشمی محصولات نهایی صورت می‌پذیرد.

٣. فرآیند ساخت مایعات خوراکی در فضای تمیز داروسازی و طبق اصول بهينه ساخت (GMP) براساس آخرين راهنمای ملی و بين‌المللی و همچنین با پیاده‌سازی برنامه عملیاتی موسوم به Integrated Pest / Vector Management که همان برنامه جامع مدیریت حشرات و جانداران موذی است صورت می‌پذیرد.

٤. با توجه به پيوسته بودن خطوط ساخت و پركنی محلول‌های خوراكی، کاربرد صافی‌های متعدد (سیستم های فیلتراسیون) پس از عملیات ساخت و نیز بلافاصله قبل از پرکنی و بسته بودن خط تولید مذکور، امکان عبور ذرات خارجی قابل مشاهده با چشم غیرمسلح از صافی‌های مذکور عملا منتفی می‌باشد.

٥. در پایان متذکر می‌گردد بنا به اظهارات مسئول فنی داروخانه مذکور این دارو توسط شخصی نامعلوم به آن داروخانه در شرق تهران تحویل داده شده است.

شرکت داروسازی الحاوی حق پیگیری قانونی از طریق پلیس فضای مجازی (فتا) و قوه محترم قضائیه در انتشار این تصویر غیرمستند که هدف آن می‌تواند اضرار به چهره این داروسازی و تشویش اذهان عمومی باشد را محفوظ می‌دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی فانا، تاریخ انتشار: 19فروردین1397 ، کدخبر: 13202 : www.phana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین