پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
دادستان تهران گفت: اختلافات شرکت داروسازی الحاوی و سازمان غذا و ‎دارو درخصوص قیمت‌گذاری دارو‌ها با پیگیری این دادستانی رفع و تولید و عرضه ۶ قلم داروی مسدودی، از سر گرفته شد.

شعار سال: علی صالحی، دادستان تهران، گفت: دادستانی تهران در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از تضییع حقوق بیماران و با توجه به اهمیت تولید و عرضه داروی مورد نیاز جامعه با قیمت مناسب، موضوع را پیگیری و طرفین دعوا را مکلف به تسریع در حل مشکلات کرد.

رفع اختلاف شرکت داروسازی الحاوی و سازمان غذا و ‎دارو با ورود دادستانی تهران


دادستان تهران، افزود: مشکلات شرکت داروسازی الحاوی که منتهی به قطع دسترسی شرکت مزبور به سامانه فروش شده بود؛ با دعوت از مدیران ارشد آن شرکت و سازمان غذا و دارو، طی دو جلسه در دادستانی تهران، بررسی و مقرر شد تقاضای شرکت داروسازی دایر بر تعدیل قیمت، در کمیسیون مربوطه در سازمان غذا و دارو بررسی شود که در نتیجه این اقدام، تعدیل قیمت ۶ قلم از کالاها، بررسی و به شرکت داروسازی ابلاغ شد و با پذیرش قیمت‌های مصوب، دسترسی شرکت مزبور به سامانه فروش نیز مجدداً برقرار شود.

وی اظهار کرد: اختلافات داروسازی الحاوی و سازمان غذا‎و‎دارو در خصوص قیمت‌گذاری دارو‌ها و استنکاف این شرکت از فروش محصولات به قیمت مصوب، در ماه‌های اخیر بازتاب‌هایی در فضای رسانه‌ای داشته است که با ورود دادستانی تهران، قبل از ایجاد هرگونه کمبودی در حوزه دارو، موضوع مرتفع شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ،میزان تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲، کدخبر: ۴۷۳۷۳۸۰، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین