پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۱۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
یک مقام مسئول گفت: افزایش قیمت نهاده‌های دامی موجب شده تا مرغداران، عرضه مرغ در بازار را کاهش دهند.

شعار سال: عظیم حجت عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی با انتقاد از افزایش سرسام آور قیمت نهاده های دامی در بازار اظهار کرد: در اواخر سال گذشته با افزایش بی رویه قیمت نهاده های دامی روبرو شدیم که این روند همچنان در بازار ادامه دارد و تا کنون به ثبات نرسیده است.

به گفته وی؛ با توجه به افزایش نرخ نهاده‌های دامی، مرغداران با احتیاط بیشتری برنامه ریزی می‌کنند تا بتوانند هزینه‌های تمام شده تولید را مدیریت کنند.

حجت با اشاره به دلایل کمبود عرضه مرغ در بازار افزود: کاهش مصرف خانوار مدیریت هزینه های تولید از علل اصلی کاهش عرضه مرغ در بازار به شمار می رود که انتظار می رود با کنترل نرخ نهاده ها از ادامه بحران جلوگیری شود .

عضو اتحادیه مرغداران گوشتی ادامه داد: وضعیت کنونی بازار به نفع تولید کننده نیست، چرا که مرغداران برای تامین هزینه های ثابت باید در یک روند خطی به تولید خود ادامه دهند، در حالیکه با کنترل نرخ نهاده ها، کمترین مشکلی در عرضه مرغ نخواهیم داشت.

وی نرخ هر کیلو ذرت هزار و 130 تا هزار و 150 تومان اعلام کرد و گفت: نرخ هر کیلو کنجاله سویا با افزایش غیر متعارف از هزار و 700 تومان دو ماه گذشته به دو هزار و 400 تومان رسید.

حجت با اشاره به آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار تصریح کرد: هم اکنون نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری پنج هزار و 700 تومان و متوسط قیمت مرغ در خرده فروشی ها هشت هزار و 300 تا هشت هزار و 600 تومان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 19 فروردین 97، کد مطلب: 6493742: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
اگر مدیریت خوبی در این حوزه وجود داشت بعید بود با افزایش قیمت روبرو شویم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین