پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۵۸۳
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان کرج با ارائه راهکارهایی از جمله برنامه ریزی در چرخه تولید و توزیع بازار به جلوگیری از افزایش کالا تاکید کرد.

شعار سال: محمد مجرد در جلسه کارگروه تخصصی تنظیم بازار، با تاکید بر اینکه باید در بازار بصورت بلند مدت چاره اندیشی و برنامه ریزی کنیم، گفت: همواره باید امور را به افراد متخصص در عرصه‌هاى مختلف سپرد تا با اقدامات مطلوبى رو به رو شویم.

وى ادامه داد: در راستاى تخصصى کردن امور، تصمیم گرفته شد تا در صنف نانوایى، مجوز احداث تنها به افرادى داده شود که نانوا بوده و در این حوزه مهارت ویژه را داشته باشند.

معاون برنامه ریزى و توسعه فرماندار ویژه شهرستان کرج در ادامه تصریح کرد: اعضای تنظیم بازار بایستی با نظارت و اقدامات پیشگیرانه برای تامین کالاهای اساسی برنامه ریزی داشته باشند.

وى با بیان اینکه باید در بازار کمبودها و افزایش قیمت‌های احتمالی را نیز پیش‌بینی کنیم، افزود: در شرایط فعلی بازار در شهرستان باید روی پارامترهایی که در اختیار حوزه اقتصاد شهرستان است، اثرگذاری داشته باشیم و به هر حال بازار کرج نیز تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشوری خواهد بود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 7 تیر 97، کد مطلب: 638315، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین