پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۶۲۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: برای ایام ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار تن شکر ، ده هزار تن روغن نباتی و ۲۰ هزار تن ماکارونی در فروشگاههای زنجیره ای با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می شود.
شعارسال: یزدان سیف امروز در نشست خبری در محل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: خرید تضمینی گندم در سال جرای در مقایسه با سال گذشته 39 درصد رشد داشته است و در سه هفته گذشته حدود 928 هزار تن گندم به ارزش 753 میلیارد تومان تضمینی خریداری شده است.

وی افزود : خرید گندم امسال صرفاً از کشاورزانی انجام می شود که اطلاعات آنها در سامانه پهنه بندی کشاورزان (سامانه خرید تضمینی گندم) ثبت شده باشد و افرادی که اطلاعات آنها در این سامانه تکمیل نیست عملاً امکان پرداخت وجه به آنها ممکن نیست .

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه تلاش داریم 50 درصد از پول کشاورزان گندم کار را به روز پرداخت کنیم، ادامه داد: بر این اساس 570 هزار تن گندم از کشاورزانی که اطلاعات آنها در سامانه خرید تضمینی گندم وجود دارد تحویل گرفته شده که 50 درصد پول آنها به ارزش 375 میلیارد تومان تا دو روز آینده پرداخت می شود .

وی درباره خرید تضمینی دانه های روغنی بویژه دانه روغنی کلزا گفت : تاکنون حدود 48 هزار تن دانه روغنی کلزا به ارزش 140 میلیارد تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است که پول کشاورزان تا پایان هفته پرداخت خواهد شد .

سیف افزود: در مدت مشابه سال گذشته 19 هزار تن دانه روغنی کلزا خریداری شده بود که بر اساس برآوردهای انجام شده امسال در همین زمان میزان خرید یک و نیم برابر بیشتر شده است .

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت : بر اساس هماهنگی های انجام شده با انجمن های صنفی روغن نباتی ، شکر ، ماکارونی ، برنج و فروشگاههای زنجیره ای بازار کم تنشی را از لحاظ قیمت کالاهای اساسی خواهیم داشت .

قیمت مصوب کالاهای اساسی در ماه رمضان

یزدان سیف در جلسه خبری امروز با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار قیمت کالاهای اساسی را تصویب و اعلام کرده است افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده 30 هزار تن برنج با قیمت مصوب تنظیم بازار در فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارگری عرضه می شود.

وی اظهار داشت: برای این ایام 30 هزار تن شکر ، ده هزار تن روغن نباتی و 20 هزار تن ماکارونی در فروشگاههای زنجیره ای با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و تخفیفات صنفی عرضه می شود .

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه اداد: بر اساس توافق های انجام شده با انجمن صنفی تولید کنندگان ماکارونی نیز 20 هزار تن ماکارونی با تخفیف ده تا 15 درصد در فروشگاههای زنجیره ای عرضه می شود .

وی درباره قیمت این کالاهای اساسی گفت : برنج هندی 1121 برای مصرف کننده هر کیلو 5500 تومان ، برنج هندی pr11 با قیمت 2600 تومان ، برنج تایلندی هومالی با قیمت هر کیلو 3900 تومان و انواع روغن نباتی نیز با تخفیف ده درصدی در فروشگاههای زنجیره ای اتکا ، رفاه ، شهروند و تعاونی های مصرف در ایام ماه مبارک رمضان عرضه می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری مشرق نیوز ، تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 852440 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
خداکنه همین قیمت ها تو بازار باشه و با نظارت بتونن کنترلش کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین